Aeckz
Legacy Member
wouter_dc zei:Heeft het Belgisch "leger" nu echt niks beter te doen :/
Ja, hij deed dit natuurlijk wel tijdens zijn missies in somalië.
Belgische para's behoren tot beste ter wereld, kheb het niet over de magazijniers die nix beter te doen hebben dan zo' dingen.
)
.