Volgens mij is het vaak gewoon geluk hebben wie je helpt + hoe goed de mens zich zelf voelt.
Ik koop men PC_stuff bij tones, en zeer tevreden.
1 keer was er een probleempje (toetsenbord kapot en tws nog in garantie).
Eerst werd er moeilijk gedaan over of het wel garantie was of ni, toen kwam den baas (ofzoiets) is meehoren en twas ineens in orde

)