leren, heb al een weekje examen, nu nog een weekje te gaan, jammer dat ik ni wa buiten kan zijn en niks doen ofzo
auto rijden is wel aangenamer zo int zonneke maar kheb mijn dak nog niet afgedaan, is er nog een beetje te vroeg voor, 17 graden is nu ni zo warm, pas vanaf +20 rij ik cabrio als het zonnetje schijnt
