Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SweetEmmaRose zei:mmm wij zijn gistre in t zonneke een hamsterke gaan kopen. nog in de tuin gezete met het beestje
vandaag is mijn vriend zijn zus dan ook een hamsterke gaan hale, wij natuurlijk weer mee
sebiet dan in de tuin zitte met beide hamsterkes![]()

azerty_2006 zei:Het is idd een lekker weertje vandaag.
Maar ben ik de enige die dit weer raar vind?
Ik bedoel maar, we zijn nog steeds in de winter...
Imo hebben we een zeer warme winter gehad.
Wat ik wel raar vind. Maargoed dit is eigelijk offtopic![]()

kakature zei:Heb je de afgelopen 2 jaar onder een steen gewoond ofzo?![]()

PhAnToM^ zei:de afgelopen 3 maanden zijn al genoeg om te weten dat het weer om zeep is![]()
_-X!rOn-_ zei:zondag = josdag![]()
