Archief - Een mooie zondag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SenSeY

Legacy Member
Mijn paper voor school over de opwarming van de aarde afwerken... :)

Wesdude

Legacy Member
Leren voor men examen van dinsdag (hogeschool met 3 keer examens :crazy: )

SweetEmmaRose

Legacy Member
mmm wij zijn gistre in t zonneke een hamsterke gaan kopen. nog in de tuin gezete met het beestje
vandaag is mijn vriend zijn zus dan ook een hamsterke gaan hale, wij natuurlijk weer mee :D
sebiet dan in de tuin zitte met beide hamsterkes :D

whoopie

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
mmm wij zijn gistre in t zonneke een hamsterke gaan kopen. nog in de tuin gezete met het beestje
vandaag is mijn vriend zijn zus dan ook een hamsterke gaan hale, wij natuurlijk weer mee :D
sebiet dan in de tuin zitte met beide hamsterkes :D

één, twee, drie, vier, hamstereuh! :woohoo:

sebiet me kameraad wa cruisen met den auto, tot we e tof terraske tegekomen

citrofenwick

Legacy Member
morgen vroeg beginnen met werken omdat het door het mooie weer extra druk zal zijn :s

PinkyNTheBrain

Legacy Member
de studenten hebben het wel druk precies, balen :D
achja, vanaf volgend jaar zit ik daar ook mee. Kzal er nogwa extra van genieten nu dan :P

ironhorn

Legacy Member
leren voor aankomende examens
en clerks II kijken (reeds gedaan)

ga zelfs niet naar de lokale carnaval en kermis denk ik :unsure:

azerty_2006

Legacy Member
Het is idd een lekker weertje vandaag :p.
Maar ben ik de enige die dit weer raar vind?
Ik bedoel maar, we zijn nog steeds in de winter...
Imo hebben we een zeer warme winter gehad.
Wat ik wel raar vind. Maargoed dit is eigelijk offtopic :x

kakature

Legacy Member
azerty_2006 zei:
Het is idd een lekker weertje vandaag :p.
Maar ben ik de enige die dit weer raar vind?
Ik bedoel maar, we zijn nog steeds in de winter...
Imo hebben we een zeer warme winter gehad.
Wat ik wel raar vind. Maargoed dit is eigelijk offtopic :x

Heb je de afgelopen 2 jaar onder een steen gewoond ofzo? :p

FLT

Legacy Member
Auto's gewassen, met mn neef zn nieuwe TT weest gaan rijden :love: :love: en daarna een terraske.

djbramz

Legacy Member
PhAnToM^ zei:
de afgelopen 3 maanden zijn al genoeg om te weten dat het weer om zeep is :p

Tot nu toe geen klachten over het broeikaseffect :p

Zolang het in juni maar niet snikheet is. Of sneeuw da zou ook redelijk zuigen.

boogje

Legacy Member
heel de dag zeggen" jaja, straks aan wiskunde beginnen.." tot het 10 uur is en ik zeg "ach,kzal dat ook zo wel kunnen"

Bontus

Legacy Member
hele dag voor school gewerkt.
kwas wel maar thuis om 6uur en kheb geslapen tot 13uur.

Maar da is normaal da ik in het weekend wa voor school probeer te doen als ik van een hele week niets doe.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan