Ether
Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:de studenten hebben het wel druk precies, balen
achja, vanaf volgend jaar zit ik daar ook mee. Kzal er nogwa extra van genieten nu dan![]()
Druk? Tis niet omdat er hier een paar studenten zitten die zeggen da ze al moeten leren (ik kijk vooral nie naar santa
) dat de gemiddelde student al aant leren is ofzo e? Tenzij je natuurlijk 3x examens hebt lik die ene kerel is er geen enkele reden om nu reeds (na ocharme 3,5 weken les ofzo) te beginnen voor school werken, laat staan te leren 



.
