Archief - Een mooie zondag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
de studenten hebben het wel druk precies, balen :D
achja, vanaf volgend jaar zit ik daar ook mee. Kzal er nogwa extra van genieten nu dan :P


Druk? Tis niet omdat er hier een paar studenten zitten die zeggen da ze al moeten leren (ik kijk vooral nie naar santa :p) dat de gemiddelde student al aant leren is ofzo e? Tenzij je natuurlijk 3x examens hebt lik die ene kerel is er geen enkele reden om nu reeds (na ocharme 3,5 weken les ofzo) te beginnen voor school werken, laat staan te leren :oink:

Santa

Legacy Member
Ether zei:
Druk? Tis niet omdat er hier een paar studenten zitten die zeggen da ze al moeten leren (ik kijk vooral nie naar santa :p) dat de gemiddelde student al aant leren is ofzo e? Tenzij je natuurlijk 3x examens hebt lik die ene kerel is er geen enkele reden om nu reeds (na ocharme 3,5 weken les ofzo) te beginnen voor school werken, laat staan te leren :oink:

Ik moet wel een weekje les inhalen he! :(

ng

Legacy Member
Inderdaad, buiten wat code schrijven heb ik niets te doen. Al erger ik mij dood aan het feit dat ik mij maar niet kan aanmelden op tortoise....

Lekker weer, wat in de tuin zitten lekker chill.

webster

Legacy Member
wat geleerd, wat in tuin gewerkt ( bah )
en naar voetbal ( Torpedo Belfort xD ) gaan zien

Arifiene

Legacy Member
Ik ben naar oostende geweest. Terrasje, winkelen, etc :).
Was wel leuk :)

dendaak

Legacy Member
Ik ken dat bij mij is dat met aardrijkkunde om toch morgen gebuisd te zijn, dat blad ligt hier al van 9 uur deze morgend voor mijn neus :p

Matt.

Legacy Member
Naar oostende geweest, eerst wat aan de dijk gewandeld en dan naar familie geweest. Wat schoolwerk gedaan... 't Is heel de week nog schoon weer mensen, profiteer er maar van, nu het kan.

ChunWai.

Legacy Member
boogje zei:
heel de dag zeggen" jaja, straks aan wiskunde beginnen.." tot het 10 uur is en ik zeg "ach,kzal dat ook zo wel kunnen"

², ik heb morgen een half examen-test heeft de leerkracht gezegd (is geen examen, gewoon test die best groot is) en heb het uitgesteld tot morgenvroeg:) Ach, er zijn ergere dingen als buizen:)

Darks

Legacy Member
Ja het was mooi vandaag. Beetje met de hond gespeeld in de tuin, altijd fun.

Alleen die rotte insecten, 't is eens een dag mooi weer en ze moeten mij alweer direct ambeteren! Dat belooft voor de zomer...

ComputerVISTA

Legacy Member
dakantochnie zei:
:ironic:

Koop jij maar later een superstoere macho BMW en lach maar maar iedereen uit vanuit jou veel te duur betaalde kar (kan ik ook eens lachen).

Enfin ja, voor mij is het (zoals quasi elk weekend) twee dagen puur blokken.

Die in z'n BMW hoeft tenminste z'n pinkers niet te gebruiken :tongue:

Als ge BMW koopt, koopt ge daar een standaard voorrang bij :p

madjuh69

Legacy Member
moto gewassen en toerke gaan doen van een paar uur
nix is zaliger op zondagen zoals den diene !

en dan den dag erachter moeten gaan werken met hetzelfde weer :s

ironhorn

Legacy Member
een mooie maandag:

hetzelfde als gisteren doen (leren voor examens die eraan komen volgende week :( ) + naar de les geweest net (saaie lezing van een vak waar ik al een vrijstelling voor heb :s)

enj0i^

Legacy Member
Gans de dag buiten gezeten en strips gelezen, en dan tegen de avond gaan cruisen met men brommer.

Prachtig!

Suphafly

Legacy Member
opgestaan na nachtje plooien :p
geheten
gaan skaten
genieten van het weerke buiten
ne creme gaan kopen en op wa rondgehangen
en 's avonds naar cinema en op café

nu op mijne vrijen dag om 8u opgestaan
moeder weggedaan naar har werk
naar orthodontiest ondertussen genieten van de zon op mijn gezicht
en ja wa rondgereden
wa timbaland geluisterd :p

ik word gelukkig van dit weer
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan