Ik heb ook iets raar voor
Aan mijn hart
Tzijn ni gewoon ff wa stoornissen of een hart da paar keer overslaat ofzo.
Kheb zo opeens zonder enige reden soms het gevoel da mijn hart toegestampt wordt, ik krijg geen adem meer, alles wordt zwart en tis zo precies alsof ik lig te sterven (enfin volgens mijn ouders en vriendin toch).
Ik kom het op de meest bizarre momenten tegen

Heb et eens gehad tijdens het snowboarden int midden van piste (toen dacht ik, misschien van de inspanning

, ma tzou me verwonderd hebben want kheb het anders nooit na inspanningen)
Nadien eens gewoon 's avonds in mijn bed (inspanning was dus uitgesloten, en ja mensen ik lag alleen in bed, ik ben rechtshandig en mijn rechterhand lag onder mijn kussen in slaaphouding, perv boys.)
Eens nadat ik juist mijn auto geparkeerd had (toen haddek wel sjans gehad

, want moest da gebeurd zijn terwijl ik aant rijden was...)
En zo kannek nog even verder gaan... kheb zo 1 a 2maal per maand en de dokters kunnen er ook niets aan veranderen, kheb al achter echo geweest en al die zever en volgende week moetek nog eens terug gaan om zo een holtermachientje te dragen da mijn hartritmes dan 24 uur meet, maja tmoe is lukken da ik het net dan tegenkom eh...
Enfin ja, da duurt een 10tal minuutjes en nadien ben ik terug weer de goeie ouwe

, extreem raar

ma het doet wel enorm veel zeer, dus echt normaal ist ni