dJeez
Legacy Member
IANAD maar wat je beschrijft lijkt sterk op syncope : http://nl.wikipedia.org/wiki/Syncope_(medisch)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kweetnie wi, maar dan hebde helemaal niets te doen als ge nie moet gaan werken ofzo. Ge kunt moeilijk hele dagen thuiszitten enzo e, allez, geb't dan nie echt nen doel meer. (imo).democracy02 zei:mss kan je wel een ziekte-uitkering krijgen en moet je nooit werken wegens uw aandoening!
als mensen uw aanstaren das toch nie erg? laat ze denken wa ze willen
democracy02 zei:mss kan je wel een ziekte-uitkering krijgen en moet je nooit werken wegens uw aandoening!
XTRATEC zei:Hey,
Zo te zien is het echt wel klote wat je hebt.
Ik heb in een soortgelijk situatie gezeten, ik heb namelijk agorafobie met paniekstoornissen, en daardoor was normaal functioneren ook uit den boze.
Een heel ander probleem weliswaar, maar mss kan ik je wat tips geven.
PM me maar even met je msn en we kunnen zo verder praten.
Den Freddie zei:ivm die starende mensen, da denkte gij, maar als ge ne winkel binnenstapt, over straat loopt zijde daar vet mee als iedereen die u passeert u staat aan te gapen en zich dikwijls nog es omdraait om toch ma niets te missen. Soms hebbek goesting om zo'n mensen es ne mot op hun bakkes te geven. (Kweet dus wat het is om nagekeken en gedaan te worden, meer gak ier nie aan iedereen z'n neus hangen)

Inv` zei:Hmm heb juist die beschrijving van syncope gelezen en hetgeen ik altijd voorheb lijkt daar sterk op.
Het is wel alleen in ligtoestand als ik ga slapen meestal: ik zak dan weg, kan me niet meer bewegen en het lijkt of men hart even stopt aangezien ik niet meer kan ademen, hetgeen ik moet doen dan is heel veel kracht zetten om terug 'boven water te komen'. Hoe langer ik wacht met die kracht te zetten hoe dieper ik wegzak, en ik heb schrik om eens te stikken ofzo. Ik heb dit sinds een maand, ik ga 1 v.d dagen best eens een dokter raadplegen.
ElBramo zei:Als ge flauwvalt? Hoe geraakt ge dan weer uit uw bewusteloosheid? allez ja, is da altijd met den ziekenwagen ofzo? ^^
, time is money... Mss werk zoeken da ge thuis kunt doen? Telefonie fzo, rondbellen voor een bedrijf etc kzeg maar ix. Vo de rest sterkte en hopen op een wondermiddel...bwa kvind nie da niet gaan werken moe betekenen da ge u hele dagen verveelt of u nutteloos moe voelen ofzo.Den Freddie zei:Kweetnie wi, maar dan hebde helemaal niets te doen als ge nie moet gaan werken ofzo. Ge kunt moeilijk hele dagen thuiszitten enzo e, allez, geb't dan nie echt nen doel meer. (imo).
ivm die starende mensen, da denkte gij, maar als ge ne winkel binnenstapt, over straat loopt zijde daar vet mee als iedereen die u passeert u staat aan te gapen en zich dikwijls nog es omdraait om toch ma niets te missen. Soms hebbek goesting om zo'n mensen es ne mot op hun bakkes te geven. (Kweet dus wat het is om nagekeken en gedaan te worden, meer gak ier nie aan iedereen z'n neus hangen)
500 eur das alleen maar voor samenwonende invalide iemand die alleen woont krijgt een stuk meer, dus dat is best wel te doen. natuurlijk ga je je nie te veel luxe kunnen permitteren, en ga je niet in een vette villa kunnen wonen.. but so what.preske zei:fantastisch. De volle 500 euro... Wat een rijkeluis leventje zal hij hebben.
ALS hij al 66% invalide zal worden verklaard.
Dan kan hij beter op den dop gaan staan. Moet hij even veel voor doen en hij trekt meer.