Archief - Een bewusteloos leven

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ElBramo

Legacy Member
Medelijden suckt ...

Enneuh, zuiver uit wetenschappelijke interesse, mr hebben ze gevonden waaraan het ligt? Lijkt mij echt wel klote zo een aanval. Hoe lang blijf je dan bewusteloos en hoe krijgen ze je weer bij bewustzijn?

Veel succes alvast :)

ElBramo

Legacy Member
Der bestaan toch zeker wel middelkes tegen een te lage bloeddruk. Allez, al die mensen die klagen dat ze een veel te hoge bloeddruk hebben. Zoute dingen eten en medicijnen lossen da normaal wel op niet? :) Nuja, als de artsen zeggen dat er nix aan te doen is, zal het wel zo zijn. Het is wss gewoon een plotse daling v uwen bloeddruk.

Uw situatie is verdomd lastig neem ik aan, tis in feite een handicap...

187(V)URD@

Legacy Member
is er geen medisch verantwoord apparaat dat je bloeddruk constant houd?

Terror Factor

Legacy Member
damn, das wel dik klote natuurlijk:/ ma k dacht da schole niemand mochte weigere omwille van zoiets? kben wel ni zeker natuurlijk. en voor werk, zou ge mss geen thuiswerk ofzo kunnen doen?

D-1337

Legacy Member
ben er zeker van dat hetzelfde hier al gestaan heeft (van u ? )

Wover

Legacy Member
Hmm zo kan ik eens de twee uitersten bekijken.

Op mijn middelbare school zat er een jongen die wel epilepsie had, zijn volledige linkerhelft van zijn lichaam was verlamd, hij kon nog wel stappen enz. Anyway, hij werd door zijn ziekte gewoonweg schandalig positief gediscrimineerd doordat alle leerkrachten medelijden hadden met hem. En dat is ook niet de manier hoe het zou moeten zijn e. Dan wordt die veel te arrogant, denkt em dattem alles kan gedaan krijgen, en wordt em juist zwakker, omdat em zware tegenslagen moeilijker gaat kunnen verwerken omdat em het zo makkelijk heeft gehad.

Bij u is de situatie dus volledig omgekeerd, een evenwicht tussen beiden zou perfect zijn, zonder enige vorm van discriminatie, maja, dat gaat blijkbaar nogal moeilijk...

grtz

D-1337

Legacy Member
het is uw gal uitspuwen btw ;)

maar kzou het echt wel niet willen :s
moet een bitch zijn.
veel sterkte kerel , en dat uw vrienden u negeren daardoor vind ik maar belachelijk , ge kunt er niet aan doen

Wover

Legacy Member
Neenee, hij was nooit afwezig hoor, of toch heel weinig, maar als hij pakweg 46% had dan lieten de leerkrachten er hem wel door etc...

Thales

Legacy Member
als je een ernstige aandoening hebt, heb je dan geens kans op een vergoeding? een maandsalaris om het zo te zeggen? omdat je niet capabel bent om te gaan werken?

Mensen met een handicap hebben dit bijv. Kweet ni of jij daarvoor in aanmerking komt

anders als je het nog es moeilijk hebt moet je es bellen naar het crisiscentrum
ik heb dat nummer ooit es in men pollen geduwd gekregen

Killer Queen

Legacy Member
er heeft een meisje bij me in de klas gezeten die ook heel snel flauwviel
die heeft op een bepaald moment zo'n test moeten laten doen waarbij ze je kantelen
en dan gebeurt er iets in je hoofd waardoor je flauwvalt fzo :oink:
(ze hadden nog nooit iemand zo snel zien vertrekken als zij trouwens)
heb jij zoiets ook al gedaan of is het van andere aard?

ik heb nog wat vragen
wordt dat toevallig niet erkent/gedekt door de mutaliteit of weetikveel?
kan je misschien geen werk vinden dat je van thuis uit kan doen?
en mss heb je ook wel de mogelijkheid om op zelfstandige basis iets te leren
kweetni he

democracy02

Legacy Member
't enige da ge kunt doen is het accepteren da ge da hebt en nie wensen da ge het nie had zoals ge "een leven zoals iedereen" kan leiden.

uw leven zal drom nie minder gelukkig zijn als iemand die uw ziekte nie heeft. en over de mensen me ne handicap, er bestaan nog 1000 keer ergere handicaps.



mss kan je wel een ziekte-uitkering krijgen en moet je nooit werken wegens uw aandoening!

als mensen uw aanstaren das toch nie erg? laat ze denken wa ze willen

beter geen vrienden, dan fake vrienden.


en als je geen voldoening hebt van u leven en je zie da het echt nie ga lukken, grow some cannabis!

Thales

Legacy Member
Mss es gaan klappen in KA brugge
wie weet mag je daar gaan beginnen...
ik heb daar gezeten, en ze zijn daar wel vriendelijk

XoN`-

Legacy Member
mhh tzou handig zijn moest er vb iemand van u vrienden, iemand van u ouders (gwoon mensen uit u naaste omgeving, ook vb leraars) weten hoe ze moete 'reanimeren'.

Ni slecht bedoelt é, mr omdat ge zegt da ge meestal vanzelf bijkomt etc... & as da ni het geval is zouden die personen da kunnen doen.

Tbespaart vb school slechte naam & kosten, vr u vrienden isset ok nimeer zo 'een last' etc...

Tzou u al meer kansen geven op vlak van onderwijs/diploma & tzou u 'geisoleerd' zijn ook wat helpen.

Trouwens z'n er g'n speciale instanties voor u situatie?

chosen1

Legacy Member
ik ken iemand die een paar jaar geleden ook zomaar flauw viel om de zoveel uur! ze was wel bij bewustzijn maar ze kon niet meer bewegen! ze was zo bij mijn nichtje aan het zwemmen terwijl ze da ineens kreeg en niemand had da door! best lastig dus! maar ik denk dat da nu over is!

SIO

Legacy Member
kunt er mss nen boek over schrijven :unsure:

uwen titel ebde al: een bewusteloos leven, kvind em nog goed, tis nekeer iets anders he
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan