Arifiene
Legacy Member
Kenshi zei:Vraagske dat hier eigenlijk betrekking op heeft.
Ik heb hier ook nog wat ebay kosten open staan. Hoe moet ik die juist betalen ? Gaan ze me nen brief sturen met overschrijvingsformulier ? Of gewoon storten op die gegevens da ge op uldere site vindt, in het geval dat je geen credit card hebt.
Als mededeling vragen ze je account id, maar bedoelen ze hier gewoon je loginnaam mee ?
Thanks![]()
normaal krijgt ge een email met alle gegevens en instructies

@Vince: thx


.