Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arifiene zei:Ik versta niet dat jullie dat niet op voorhand uitzoeken...
Toen ik begon met ebay heb ik rustig rondgekeken op de site, alle kosten goed bekeken enzo...
Voort zelfde geld vragen die 10 euro inschrijvingsgeld alleen al...
Nuja, dat zult ge dus geen tweede keer tegenkomen zeker?
cG` zei:Dan betaal je enkel de plaatsingskosten, die als je geen extra opties pakt slechts €0,10 zijn
!2u55!4n zei:Je hebt je punt daarnet reeds duidelijk gemaakt. Ik denk dat de draadstarter constructieve bijdragen meer waardeert dan telkenmale terecht gesteld te worden. En dat is niet de eerste keer dat mij dat bij u opvalt (n/o). Je moet eens evalueren hoe hard je tegenover die jongen reageert (eerste woorden: "eigen schuld"). Probeer toch de abstractie van het internet te nuanceren en vergeet niet dat je naar een persoon schrijft (eventueel is die twee euro voor hem wel een groot kapitaal).
hitman47 zei:Arifiene gij studeert rechten, gij moet u contracten etc. wel grondig bestuderen door u opleiding. Dat word er waarschijnlijk toch ingestampt bij jullie![]()
.Dr. Panther zei:Het mijne is ook niet verkocht en toch 2€


Sagax zei:op ebay kan je de details zien hoe ze aan het totaal van €2 komen
klikken op 'mijn account' bij 'mijn ebay'
/edit: arifiene als jij in de winkel iets koopt lees jij dan bv. ook de verkoopsvoorwaarden enzo?

Sagax zei:op ebay kan je de details zien hoe ze aan het totaal van €2 komen
klikken op 'mijn account' bij 'mijn ebay'
/edit: arifiene als jij in de winkel iets koopt lees jij dan bv. ook de verkoopsvoorwaarden enzo?
)
acquisitor zei:hoe kan iemand toch ZO naief zijn om te denken dat eBay gratis zou zijn... eBay is een 45 billion company en geen liefdadigheid organisatie

Kenshi zei:Vraagske dat hier eigenlijk betrekking op heeft.
Ik heb hier ook nog wat ebay kosten open staan. Hoe moet ik die juist betalen ? Gaan ze me nen brief sturen met overschrijvingsformulier ? Of gewoon storten op die gegevens da ge op uldere site vindt, in het geval dat je geen credit card hebt.
Als mededeling vragen ze je account id, maar bedoelen ze hier gewoon je loginnaam mee ?
Thanks![]()