Dr. Panther
Legacy Member
Hey ik heb een maand of twee terug voor het eerst iets te koop gezet op ebay en nu krijg ik een mailtje waar in staat dat ik 2euro moet betalen
Ik herinner me nergens iets te lezen over die betaling enkel dat ik de keuze had om gratis zonder foto of dus betalend met foto...
Ik vind die manier van werken niet echt correct en denk dat ik volgens de wet niet verplicht ben dit te betalen of ben ik der verkeerd in?
Beetje pissed,(zelf voor 2 euro)
Ik herinner me nergens iets te lezen over die betaling enkel dat ik de keuze had om gratis zonder foto of dus betalend met foto...
Ik vind die manier van werken niet echt correct en denk dat ik volgens de wet niet verplicht ben dit te betalen of ben ik der verkeerd in?
Beetje pissed,(zelf voor 2 euro)





