Nee geen visa waiver voor België, ik zal het slecht uitgedrukt hebben: die Amerikanen waren verbaasd dat ze niets maar dan ook niets moesten invullen of tekenen om te kunnen "tracken" dat ze het land zijn binnengekomen. Als wij naar de US gaan moet je minstens 2 papieren invullen (visa waiver en douaneformulier als ik me goed herinner). België lijkt dus "open", daar doelde ik op

.
Ik denk ook wel dat alle koffers langs X-Ray machines passeren maar er zal inderdaad niemand achter gezeten hebben ('t was ne feestdag om 7u 's ochtends).