Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ik zou em niet in uw handbagage steken gezien hij nog niet zal werken (simlock) en da's redelijk verdacht met 2 gsm's rondlopen.whacker zei:Het probleem zal eerder zijn om door de US customs te geraken.

.[TFT]Poky;9260784 zei:ze kunnen ook moeilijk iedereen controleren hé
Zijt er maar zeker van dat ze de risico vluchten int oog houden
). Da spel kan nog geen 10% in België van wat het hier kan, gewoon omdat er nog gene deftige carrier is. Moest ik zo'n dure gsm kopen dan zou ik toch gaan voor ne telefon met GPS in ook. Die kosten spijtig genoeg nog 700 euro ofzo (toch die da ik wil) 

KoenDK zei:wat is de TS van plan?![]()
). In parijs staan daar gewoon 2 douaniers aan de kant een klapke te slagen en iedereen wandelt daar gewoon langs.
PS: iPhone is idd overhyped ('t is dan ook niet voor mij ). Da spel kan nog geen 10% in België van wat het hier kan, gewoon omdat er nog gene deftige carrier is. Moest ik zo'n dure gsm kopen dan zou ik toch gaan voor ne telefon met GPS in ook. Die kosten spijtig genoeg nog 700 euro ofzo (toch die da ik wil)
Ik vermoed dat in alle luchthavens de valiezen enzo door X-rays gaan en visueel gecontroleerd worden. Of er altijd iemand achter diene tv zit das iets anders.
. Dit is enkel voor de veiligheid, zij geven er natuurlijk niet om wat jij meeneemt uit hun land zolang het maar legaal is. Daarom dat bij de aankomst gecontroleerd wordt (toch in de meeste landen
)gravendelver zei:
Precies ook in de M&M's megastore geweest in NY?