Archief - Dommel VS nieuwe aanbod adsl

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gerco

Legacy Member
@ Oldskooler: Wij hebben dat toen gratis voor een paar maand kunnen testen toen van belgacom. Maar hebben 't rap terug buiten gesmeten omdat het aan onze downloadlimiet zat.

Oldskooler

Legacy Member
gerdcornelis zei:
@ Oldskooler: Wij hebben dat toen gratis voor een paar maand kunnen testen toen van belgacom. Maar hebben 't rap terug buiten gesmeten omdat het aan onze downloadlimiet zat.

Hedde nog geluk gehad, stel je voor dat ge constant volumepakken moest kopen.

Die troep komt bij mij pas binnen, wanneer ze volledig met analoge stoppen.

MinM

Legacy Member
ik vraag men eigen af digitale tv van telenet of belgacom tv...
ze spreken over digitale beeldkwaliteit over een goedkope analoge scart kabel :s

koebeest

Legacy Member
gelieve daarvoor een nieuwe thread te openen en niet mijn internet thread daarvoor te gebruiken (no offence ofzo eh :)) Want ik zou graag zo wat vergelijkingen hebben op internet vlak en niet zo zeer op digitale tv vlak :)

MinM

Legacy Member
even terug on topic

ziet er wel nice uit
eindelijk een provider die inspeelt op de noden van de mens
telenet en belgacom kunnen er van leren

want ik zit regelmatige op stage6 en daar heb je hdtv streams van 2gig
paar filmpkes, wa gamen, gewone internet activiteiten(msn) => na halve maand smallband

DevFred

Legacy Member
Ik vraag mij af waarom Dommel nog geen ADSL2+ of VDSL kan leveren terwijl andere Belgische providers dit wel al kunnen ;/.

Kijk er allesinds al lang naar uit sinds dat nieuws artiekeltje op hun private news page staat.

koebeest

Legacy Member
May 07 - 2007 - 11:51 PM POSTED: [dommel.com sales]

onderwerp: adsl2+ or vdsl2: the road ahead
Over the past weeks some of our competitors have introduced adsl2+ offerings. Some of them are now offering adsl2+ packages on less then 3%!!! of the territory. Our customers have asked whether we will start offering adsl2+ also in the near future. We have chosen not to start offering adsl2+ because of the fact that no regulated offer for adsl2+ exists at the moment making it impossible to start offering this service on a national scale. By the beginning of 2008 however, our partner turboline should have rolled out its vdsl2 network in a big part of the belgian territory making symmetric speeds of up to 100 mbit/sec no longer a utopy. We will at that time offer our current adsl-subscribers the possibility to switch to the new accounts before their existing adsl-1 accounts have reached their expiration date. More info on VDSL2 can be found at http://en.wikipedia.org/wiki/Very_High_Speed_Digital_Subscriber_Line_2. Since we know waiting until 2008 can take a while we have decided to increase the included bandwidth in our netconnect account as of 01/07/2007 to 75gb. As of that moment the traffic used in the so called "happy hours" will only be counted for 50% instead of 60% and the rate for extra transfer will lower from 0.4 euro/gb to 0.3 euro/gb. The maximum limit of buying extra gb at this reduced cost will also be lifted. The included transfer in our netconnect plus account will be increased at that same date to 150gb.

koebeest

Legacy Member
Wel tof: Daarstraks stuurde ik een mailtje om informatie te vragen en ik kreeg binnen de 5!!!!!! minuten een antwoord van dommel met mijn antwoord :).

thugangel

Legacy Member
ik had ook een vraagje gesteld via email maar heb ondertussen nog steeds geen mail terug gehad... (is al meer dan een maand geleden :unsure:)
:)

koebeest

Legacy Member
Moet zijn dat die toch niet erg duidelijk was. De vorige keer had ik een technische vraag en die was ook binnen de 2 dagen opgelost . Dusja :)

wxphe

Legacy Member
Ga voor dommel zou ik zeggen, dien digitale tv gebruik je toch niet en maak dan later indien nodig de overstap. Deftig digitaal is nog niet voor morgen vreesk.

En waarom komen ze af met zo'n pakketten denk je ? Allé bij telenet toch, ze gooien met de digiboxen om uw oren. Zoveel korting langs hier, gratis bij tv langs daar ... . En het mooiste is dan nog dat ze geen HD ondersteunen en al die bakskes mogen vervangen worden, maar tzal dan waarschijnlijk zo goekoop niet zijn. Hoe het bij belgacom zit dat weet ik wel nie, maar ze zijn beiden niet poeslief :wtf: .

Wacht gewoon nog met digitaal tot HD er is en je eens deftig kunt vergelijken, voor 17€ (50(pakket belgacom) - 33(dommel internet)) kunt ge al een paar filmkes per maand gaan huren ze.

Alleen bent je wel uw geld kwijt ook al kijk je minder films. En voor de meeste films of heruitzendingen moet ge toch nog extra betalen.

greetz

koebeest

Legacy Member
Ouders overhalen is niet altijd even gemakkelijk hoor :) . Ze willen maar niet geloven dat SKYNET de problemen oplost tot aan de deur omdat het HUN kabels zijn. Mensen die niet in de computerbranche zitten , noch forumslezen geloven soms de feiten niet en denken al direct dat er een adder zit . Ondertussen is toch al gebleken dat er geen addertjes zijn eh >.>

NoControl

Legacy Member
Voor iedereen die naar Dommel wil overschakelen, misschien ook eens hier kijken:

http://www.dx-solutions.be/nl/internet

ADSL abo met volgende specs: (DX <-> Dommel)
Downloadsnelheid: 6Mb <-> Mb
Uploadsnelheid: 640Kbs <-> 256Kbps
Downloadlimiet: 40Gb <-> 75Gb
prijs: 22.5&#8364;/m <-> 32.95&#8364;/m

't is maar ne keer zeggen he. Dommel heeft zijn voordelen, maar dit abo zeker ook.

NoControl

Legacy Member
@Koebeest: alles wat je kan vinden in nieuwsgroepen kan je elders ook vinden. En mijn ervaring met nieuwsgroepen is dat er toch veel te veel crap op zit.
Ma goed, ieder zijn ding niewaar :)

RealFlub

Legacy Member
Nieuwsgroepen, wat is me dat? :wtf: nooit gebruikt, en ik denk dat de meerderheid het ook niet gebruikt.

hier zit ik bij Telenet (papa en mama eh :)) en omdat we ook op het platteland zitte (ver van centrale)

Karre

Legacy Member
koebeest zei:
Ouders overhalen is niet altijd even gemakkelijk hoor :) . Ze willen maar niet geloven dat SKYNET de problemen oplost tot aan de deur omdat het HUN kabels zijn. Mensen die niet in de computerbranche zitten , noch forumslezen geloven soms de feiten niet en denken al direct dat er een adder zit . Ondertussen is toch al gebleken dat er geen addertjes zijn eh >.>

Ik leef met u mee, mijn pa gelooft eindelijk dat de Digicorder nog geen High Definition aan kan.

CtrlAshDel

Legacy Member
NoControl zei:
@Koebeest: alles wat je kan vinden in nieuwsgroepen kan je elders ook vinden. En mijn ervaring met nieuwsgroepen is dat er toch veel te veel crap op zit.
Ma goed, ieder zijn ding niewaar :)
veel te veel crap? ^^ dan moet je mij die toch wel es tonen :), ge kan het idd mss ergens ander vinden maar nooit tegen snelheden van 1,2 mb/s :)

NoControl

Legacy Member
bo, valt te zien waar je het zoekt he ;)
ma inderdaad, 1.2mb/s haal je zelden. (maar mijn ervaring van nieuwsgroepen was dat ge dergelijke snelheden ook niet altijd kon halen, dus ja...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan