Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gerdcornelis zei:@ Oldskooler: Wij hebben dat toen gratis voor een paar maand kunnen testen toen van belgacom. Maar hebben 't rap terug buiten gesmeten omdat het aan onze downloadlimiet zat.
.
. Ze willen maar niet geloven dat SKYNET de problemen oplost tot aan de deur omdat het HUN kabels zijn. Mensen die niet in de computerbranche zitten , noch forumslezen geloven soms de feiten niet en denken al direct dat er een adder zit . Ondertussen is toch al gebleken dat er geen addertjes zijn eh >.>koebeest zei:Ouders overhalen is niet altijd even gemakkelijk hoor. Ze willen maar niet geloven dat SKYNET de problemen oplost tot aan de deur omdat het HUN kabels zijn. Mensen die niet in de computerbranche zitten , noch forumslezen geloven soms de feiten niet en denken al direct dat er een adder zit . Ondertussen is toch al gebleken dat er geen addertjes zijn eh >.>
veel te veel crap? ^^ dan moet je mij die toch wel es tonenNoControl zei:@Koebeest: alles wat je kan vinden in nieuwsgroepen kan je elders ook vinden. En mijn ervaring met nieuwsgroepen is dat er toch veel te veel crap op zit.
Ma goed, ieder zijn ding niewaar![]()
, ge kan het idd mss ergens ander vinden maar nooit tegen snelheden van 1,2 mb/s 