=Dujosh= zei:
sommige mensen spenderen hun geld uit aan films,
anderen aan computers
anderen aan uitgaan in discotheken en clubs,
duur niet duur, hangt allemaal af van wat voor jou de moeite is om geld voor neer te leggen.
Wijze woorden
Ik ga al sinds mijn 17e uit in discotheken (ben nu 24) & heb het nooit anders geweten dat het duur was. Gelukkig kluste ik al regelmatig bij & heb ik nu al een aantal jaren een vaste job, anders kon ik het nooit betalen.
Ik ga nu nog elke 2 weken naar Bonthuys & soms nog eens ergens anders in de week zelf of zondags (4 dagen-week for the win

maandag & vrijdag thuis

), maar zonder vaste job zou dit redelijk moeilijk worden.
Een gemiddelde avond met 3 man kost ons het volgende per persoon:
-10€ inkom @ bonthuys
- +/- 20€ @ cafe waar we starten + soms nog eens +/- 20€ als we naar Marmite gaan
- +/- 90 aan drank & sigaretten (slecht voorbeeld voor de mensheid

ad

- 25€ voor taxi
dus gemiddeld rond de 150€. Vroeger gingen we elke week weg & kwam na Industria er soms nog een ritje naar Illusion bij (+/- 15€ pp), inkom daar (10€

& nog wat lokaal geconsumeer (+/- 50€

.
Ergens wel een beetje te decadent, maar dat kan me niet schelen. OOk zijn wij GEEN fils-a-papa: elke uitgegeven euro is een verdiende euro!!!!!!! (ik kreeg geen zakgeld meer sinds men 15de)