Archief - Discotheek/club

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ElBramo

Legacy Member
Zou alleszins een goede basis vormen voor een SIM spelletje :) SIM - disco ofzo :p
Ik zou het ook wel zien zitten om een dancing open te houden, maar lijkt me een hels karwij om zoiets overeind te houden :)

JackM

Legacy Member
heb nog geweten da ergens in ne club op malibu het 170 euro was voor ne cola :crazy:

ComputerVISTA

Legacy Member
televetforum zei:
Gebouw, verzekering, electriciteit, DJs, personeel, reclame.... :)

Vooral + ze moeten er nog iets bovenop verdienen.

En dan niet te vergeten de mogelijke zware afbetalingen.



En sommigen leasen dan nog eens materiaal, of huren het op lange basis omdat de kost van alles klank en licht veel te duur is.

enZiiime

Legacy Member
Ge kunt er over zage, en tis idd duur, maar tis u eige beslissing ofge u geld eraan spendeert ofni.


Ik ben mss na elk weekend zo blut als iet (lln opt middelbaar met kleine bijverdienste), maar tis het me altijd waard.

Had ik mss de voorbije 6 maanden niet uitgeweest had ik gemiddeld 1200€ uitgespaard.... (doe ongv 50€ per weekend op, (en doe het dan nog rustig want ga 2x per weekend uit).

(buite vorige week was ik 130€ kwijt voor 1 nachtje op appeljenever en bier :) (bday geviert). :D

Dusja, blijft zo hard zage ge wilt, maar tga tochni veranderen, in de 1 is het maar 2€voor pintje in een glas, en in een ander is het 2.50€ voor pintje in een plastiek bekerke.

=Dujosh=

Legacy Member
sommige mensen spenderen hun geld uit aan films,
anderen aan computers

anderen aan uitgaan in discotheken en clubs,

duur niet duur, hangt allemaal af van wat voor jou de moeite is om geld voor neer te leggen.

Forze

Legacy Member
=Dujosh= zei:
sommige mensen spenderen hun geld uit aan films,
anderen aan computers

anderen aan uitgaan in discotheken en clubs,

duur niet duur, hangt allemaal af van wat voor jou de moeite is om geld voor neer te leggen.

Wijze woorden :bow:

Ik ga al sinds mijn 17e uit in discotheken (ben nu 24) & heb het nooit anders geweten dat het duur was. Gelukkig kluste ik al regelmatig bij & heb ik nu al een aantal jaren een vaste job, anders kon ik het nooit betalen.

Ik ga nu nog elke 2 weken naar Bonthuys & soms nog eens ergens anders in de week zelf of zondags (4 dagen-week for the win ;) maandag & vrijdag thuis ;) ), maar zonder vaste job zou dit redelijk moeilijk worden.

Een gemiddelde avond met 3 man kost ons het volgende per persoon:
-10€ inkom @ bonthuys
- +/- 20€ @ cafe waar we starten + soms nog eens +/- 20€ als we naar Marmite gaan
- +/- 90 aan drank & sigaretten (slecht voorbeeld voor de mensheid :sad:)
- 25€ voor taxi

dus gemiddeld rond de 150€. Vroeger gingen we elke week weg & kwam na Industria er soms nog een ritje naar Illusion bij (+/- 15€ pp), inkom daar (10€) & nog wat lokaal geconsumeer (+/- 50€).

Ergens wel een beetje te decadent, maar dat kan me niet schelen. OOk zijn wij GEEN fils-a-papa: elke uitgegeven euro is een verdiende euro!!!!!!! (ik kreeg geen zakgeld meer sinds men 15de)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan