Hallo iedereen , het is al heel heel heel lang geleden dat ik nog eens iets heb gepost op de algemeene forum, en dat voel eens leuk aan om het nog eens te doen .
Vandaag kom ik met een dilema of beter gezegd een rare vraag voor, ik zou er ook niet aan twijfelen om te geloven dat niemand erop zal kunnen antwoorden op de slot vraag , maar het is een discussie waard .
hier komt mijn verhaal .
Ik heb al sinds een heel lange tijd een goeie vriend , iemand waar je heel goed mee kan spreken , afgestudeerd psychology en ook en groote muziek liefhebber zoals mij . Dus de conversaties springen de lucht in als we samen komen .Allemaal goed en wel .
Maar er is iets pluis bij deze persoon .De laatste 2 jaar heb ik enkel kunnen horen dat hij zich slecht voelt .
Het begin van de symptomen:
1, Mijn beste vriend heeft 1 jaar geleden last gehad van reflux , medicamenten hielpen niet om zijn zuur gehalte en brand gevoel te verminderen , wat resulteerde in een operatie van de maag , waarbij ze een knobbel steken zo dat er nieks meer naar boven kan komen .Uiteindelijk kan hij zelfs niet meer braken .
2, Hij heeft last van zijn rechter oor , en soms bloedingen in zijn keel bij het spugen achter dat hij zijn tanden poetst , en hij zegt dat het zijn tandvlees niet is .De dokters vinden nieks bij de onderzoek .
3, Hij heeft uitslag op zijn huid , op zijn buik en rug , roode pikkeltjes en cirkeltjes .
Hij is naar een huidspecialist gegaan , en daar resulteert het dat het een infectie is . Hij krijgt antobiotica en de boel ga weg , maar het komt weer na 2 weken achter zijn behandeling .
4, De laatste tijd is hij vermagerd,hij is praktish vel over been geworden in 4 maanden tijd , en toch eet hij zoals een normale mens .
5, De laatste maand ( vorige week ongeveer ) had hij het gevoel dat hij ging flauwvallen , meerdere maals op een dag , maar hij fiel niet flauw .
We kennen bijna allemaal het gevoel van flauw vallen , de fameuse zwart gordijn voor de ogen , en een tunnel effect .
6, Hij claimt ook last te hebben van zijn geslachts deel,pijn bij urineren of sexueel contact, waarbij de dokters nieks zien die abnormaal is .
7, vorige maand heeft hij zich laten testen op SOA's in het universiteit van Gent en daaruit is het antwoord dat hij geen enkele geslachts ziekte heeft .
8, Hij heeft een verleden van manisch depresief te zijn , maar hij heeft zich zelf uit de put kunnen trekken .Dus hij heeft een sterk karakter om voor zen eigen te zorgen .
Het verhaal van mij derbij , Ik heb een onderzoek gedaan op het internet , verschillende psychiatry tot parapshycology websites bezocht en door gelezen.En nergens vind ik zijn symptomen weer .
Wat mij nog meer paf laat staan is dat zelfs de dokters van de universiteiten van Gent en Leuven zeggen dat hij gezond is . Ze hebben hem doorwezen naar een soort dokter die zich specialiseerd in geestelijke ziektes en lichamelijke ziektes, die persoon zegt dat er nieks mis is met zijn verstand en noch lichaamelijk , en dat hij zelfs zijn dochter mocht neuken ....raar maar waar , de dokter sprak zo .
Alle dokters die hij heeft bezocht :
Huis dokter
Uroloog
psychiater
huid specialist
Neus , keel en oor specialist
universieit van leuven
universiteit van gent
En de lijst ga zo verder, met verschillende dokters gespecialiseerd in vanalles en nog wat .
de vragen:
Bestaat er een mogelijkheid dat iemand dit zichzelf kan aandoen , in een vorm van zelf mutilatie ?.Ik weet dat auto mutilatie besta in de psychiatrie boek
oftewel , Is het een feit dat iemand zijn denkbeeldige ziekte kan waar maken.
Bijvoorbeeld, hij denkt dat hij pijn heeft in zijn geslachts deel ,en daad werkelijk begin het pijn te doen achter een tijdje ? ' deze vraag zal dan meer naar de parapsychology liefhebbers gaan.
mijn feiten:
Ik heb de roode puntjes en cirkels gezien op zijn buik en rug .
Hij is aanzienlijk vermagerd in 4 maanden tijd .
Hij vertoond wel een vorm van persoonlijkheids verwisseling , en hij schommelt van happy naar sadness in 30 minuten .
Dat was mijn uitleg over ik en een goeie vriend die ik graag weer happy zou willen zien .
Gelieve de geprekken hier clean te houden .
Idee's over studies of ervaringen mogen jullie hier neer schrijven . en Dank u voor dit te lezen .