Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). De aanmeting daar was veel beter dan de eerste keer. Kauw op een kauwgom, dan zal uwe gehoorgang de gel in uw oren in de perfecte vorm plooien. Ook heb ik een verzekering gepakt, als ik ze verlies krijg ik dadelijk vervanging.Er is hier vast iemand die je wil helpen met paypal.666-Damarus-666 zei:Kan je die ETYMOTIC er20 ergens in België online bestellen? Want op eBay is het allemaal via PayPal...
Den Freddie zei:².
ikzelf heb ook nen slecht gehoor.
Als er iemand op fluistertoon iets tegen me zegt versta ik gewoon niet wat die persoon zegt. Ookal zit die persoon naast me in vb. klas.
Als er beetje achtergrond of omgevingslawaai is zijn er ook rap dingen die ik minder goed versta. Oorsuizingen hebbek ookal van toenek nog ne jaar of 14 was.
150€ lijkt mss veel, maar ge hebt tenslotte maar 2 oren.
edit: de dag van vandaag moete maar eens rond u kijken.
Hoeveel jongeren met mp3speler komt ge nog tegen waar je naast kunt staan zonder hun muziek te horen.
Overlaatst nog zo'n meisje gehad die achter mij op de bus stapte terwijl ik haar muziek duidelijk kon horen (en ik hoor dan al niet meer zo goed).
Dan denk ik soms echt van mensen, waar zijt ginder mee bezig.
De gevolgen zullen ze pas later ondervinden, en dan is't te laat.
(en buiten ik kan niemand dat horen tenzij je er met je oor naast dat oortje gaat hangen). Dusja ik snap het ook niet waarom ze dat zo luid zetten...
.

Inspecteur Jan zei:Ik heb bij Laperre oordopjes op maat laten maken in doorzichtige kunststof. Je kan daar kiezen tussen 25 db of 30 db demping. Je kan binnen 6 maanden nog de demping laten veranderen als je dat zou willen.
Ik persoonlijk heb dan eerst de 25 db uitgeprobeerd en dat is prima. Geen last meer van oorsuizen de dagen na een fuif of concert en ge amuseert u beter. Ge weet waar ge mee bezig bent en eigenlijk is het in alle opzichten goed. Ik versta de mensen rondom mij nu zelfs beter als ik die oordopjes in heb!!
Gewoon doen zou ik zeggen. Die 2 oordopjes die ik heb gekocht kostten 100 euro en ik heb er nog geen milliseconde spijt van gehad.
omfg zei:ik heb vandaag "ear classic" oordopjes gekocht, van die gele cilindertjes (http://earpharma.be/nl/produits.html , de eerste). 'k Heb ze nog niet getest maar vannacht zal ik ze eens uitproberen![]()
als je nog geen schade hebt waarschijnlijk wel.Doggiedog zei:Is die "nooit" niet een beetje overdreven?
bludgeoned zei:Die gele cilenders zijn goed voor eventjes, maar irriteren na een tijdje (vind ik).
MAar het is beter dan niets natuurlijk. Vind ook dat ze teveel dempen, waardoor je de mensen niet goed hoort als ze iets zeggen, wat natuurlijk vervelend is.
bludgeoned zei:Zou je niet beter voor iets permanenters kiezen.
10 jaar die gele dingen kopen moet je al een foruin gekost hebben, of krijg je ondertussen al korting daarop.


bludgeoned zei:Welke gebruik jij of heb je gebruikt als klankman, want ik praat er al zo lang over om eens deftige te kopen, maar zie door de bomen het bos niet echt meer.

