als je nog maar 1 à 2 weken schade hebt aan u gehoor, raad ik aan om toch zeker een maand of twee niet meer naar luide muziek te luisteren en alle feestjes of optredens te vermijden. ook zeker niet met hoofdtelefoon of oordopjes luisteren naar muziek (hoe stil ze ook mag staan)
als je je oortjes kort na het moment van schade de kans geeft om te rusten,
bestaat de kans dat ze zich alsnog voor een groot stuk of volledig kunnen herstellen.
oordopjes enzo, da helpt wel een beetje maar nie voldoende om je oren de rust te geven die ze nodig hebben om te herstellen.
mijn oren zijn ook beschadigd en met oordopjes doen ze op feestjes nog altijd pijn & wordt er nog altijd schade bijgemaakt...
dus ik zou eerst een maand of 2 volledig rust, en daarna alleen met oorbescherming na luid muziek gaan.
en nooit meer met hoofdtelefoons/oordopjes muziek luisteren.
onbeschadigde oren zijn een leuke luxe,
ma zoals gezegd is da iets da ge alleen maar beseft eens het te laat is
