Moloch
Legacy Member
eXtreme zei:da wete we dan ook weer![]()
tzat meer betekenis is mijn antwoord dan alleen "gene last" ze
, hence the
smileyVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eXtreme zei:da wete we dan ook weer![]()
, hence the
smileysmason zei:Yeah, dààrom zou ik het ook zo laten ...![]()

.TiTipower zei:kdenk als ge ze korter brand , da ze ni zo rap teruggroeiemaja dan moet je het wel heel precies kunne brande
'k Snap niet waarom je ook maar IETS zou willen doen aan je wimpers?night ghost 128 zei:Als ge da zou afdoen dan gaat da trouwens harder terugkomen. Alé denk ik toch, is met elke soort van haar toch.
) : wimpers --> aan uw oogleden (zowel onderste als bovenste), wenkbrauwen --> boven uw ogen
Gewoon ter info 
wardkennes zei:Wat hebde gij gezegt om te beginnen over die wimpers btw of over die ogen![]()


wardkennes zei:Wel ik heb dus het raare dat ik nooit met 2 ogen tegelijk kijk, Ik ben daar 3 maal voor geopereerd dat je niet scheel zou kijken (as ge zie ziede het nog wel ze) Maar vroeger moest ik dezen uitleg doen maar nu komen er soms meiskes zeggek dak wel mooie ogen heb (of ze 100% rechtstaan I don't know) Wel daarom dak daar dus aan dacht btw, zijn hier nog mensen met een zogenaamd 'lui oog' ?
metaphore zei:debiel lange wimpers helpen u sexy grieten te scoren
daarbij heeft ik gesproken
DJ_CUBEE1 zei:Ik heb eerder last van een unibrow![]()

acid_bug zei:Volgens mij zeggen meisjes altijd da je mooie ogen hebt als de rest aan u ni mooi is![]()
jk ofcuz![]()