Archief - Debiel lange wimpers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ng

Legacy Member
Als ge da zou afdoen dan gaat da trouwens harder terugkomen. Alé denk ik toch, is met elke soort van haar toch.

Bij iemand die vaak zen haar knipt groeit dat rapper terug.

menlor

Legacy Member
ik heb toch ook lange, en stoor me der ni aan, alleen bij het kopen van zonnebril, dan komen die tegen da glas, dus moet ik vaak passen tot ik een vind waar ze ni tegen komen :p

Huasheng

Legacy Member
.TiTipower zei:
kdenk als ge ze korter brand , da ze ni zo rap teruggroeie :p maja dan moet je het wel heel precies kunne brande
night ghost 128 zei:
Als ge da zou afdoen dan gaat da trouwens harder terugkomen. Alé denk ik toch, is met elke soort van haar toch.
'k Snap niet waarom je ook maar IETS zou willen doen aan je wimpers?
Wrijf wat in je ogen en de kans is groot dat er een wimpertje naar beneden dwarrelt. Er valt altijd wel eens een wimpertje uit, en komen nadien mooitjes terug. Waarom daar nu in hemelsnaam aan prutsen?
Ze beschermen uw ogen tegen vuiligheid.

PS: 'k Denk dat er hier een paar zijn die wimpers met wenkbrauwen verwarren. Denk ik!
Ter info ( :p ) : wimpers --> aan uw oogleden (zowel onderste als bovenste), wenkbrauwen --> boven uw ogen
:D Gewoon ter info ;)

Shyheim

Legacy Member
wardkennes zei:
Wat hebde gij gezegt om te beginnen over die wimpers btw of over die ogen :p

niks, mij gewoon tonen... :p

maar 'k hoor dat wel vaker, laatst ook als ik met een van mijn beste kameraden ergens naartoe ging, en het eerste dat zijn vriendin toen tegen mij zei "amai, gij hebt eigelijk keimooie ogen"... :lol:

LaCucaracha

Legacy Member
wardkennes zei:
Wel ik heb dus het raare dat ik nooit met 2 ogen tegelijk kijk, Ik ben daar 3 maal voor geopereerd dat je niet scheel zou kijken (as ge zie ziede het nog wel ze) Maar vroeger moest ik dezen uitleg doen maar nu komen er soms meiskes zeggek dak wel mooie ogen heb (of ze 100% rechtstaan I don't know :p) Wel daarom dak daar dus aan dacht btw, zijn hier nog mensen met een zogenaamd 'lui oog' ?


hier ook een lui oog, vroeger 2 keer voor geopereerd geweest, heb voor de rest wel nooit een bril gedragen, al 1 keer gehoord dat ik mooie ogen heb, wel geen lange wimpers:d

a242050

Legacy Member
Bij mij zeggen ze dat ook altijd, die lange wimpers en dat ik mooie ogen heb :p
Ik vind het wel niet zo tof als ze dan vragen of ik mascara op heb :p

Sir. K

Legacy Member
ze zeggen da blijkbaar wel veel he van die mooie ogen.
kbegin te twijfelen of ik da wel serieus moet opnemen :unsure:

Shyheim

Legacy Member
Wat heeft albino zijn daar nu mee te maken? :unsure:

Bij mij vallen mijn ogen toch op omdat ik altijd een lichtbruine tint heb, donkerbruin haar heb en daarop dan lichtblauwe ogen...

metaphore

Legacy Member
debiel lange wimpers helpen u sexy grieten te scoren

daarbij heeft ik gesproken

Hellrabbit

Legacy Member
metaphore zei:
debiel lange wimpers helpen u sexy grieten te scoren

daarbij heeft ik gesproken

tssss, denkt gij nu ook alleen maar aan chica's scoren? >_<

Sivve

Legacy Member
Volgens mij zeggen meisjes altijd da je mooie ogen hebt als de rest aan u ni mooi is :(


jk ofcuz:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan