Shyheim
Legacy Member
Toevallig, gisteren ook nog met iemand een gesprek over gehad nadat ik pic had gestuurd van mij:
(15:02) *Try not to negl: valt wel op da ge lange wimpers hebt
(15:02) sentenza !: lange wimpers, is da ni voor vrouwen en homos?
(15:02) *Try not to negl: nee
(15:02) *Try not to negl: vind da wel mooi
:]
(15:02) *Try not to negl: valt wel op da ge lange wimpers hebt
(15:02) sentenza !: lange wimpers, is da ni voor vrouwen en homos?
(15:02) *Try not to negl: nee
(15:02) *Try not to negl: vind da wel mooi
:]




