Archief - Debiel lange wimpers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shyheim

Legacy Member
Toevallig, gisteren ook nog met iemand een gesprek over gehad nadat ik pic had gestuurd van mij:

(15:02) *Try not to negl: valt wel op da ge lange wimpers hebt
(15:02) sentenza !: lange wimpers, is da ni voor vrouwen en homos?
(15:02) *Try not to negl: nee
(15:02) *Try not to negl: vind da wel mooi

:]

ElBramo

Legacy Member
Jaaaj, der heeft er eentje succes bij de meiskes ze, met zijn lange wimpers ;) :love:

FloggingTourist

Legacy Member
Laat da gewoon staan :)
Heb da ook en kheb alleen nog maar goeie commentaren daarover gehad van meisjes :)

Defkes

Legacy Member
Ideaal voor een openingszin e. "Heb je mascara bij? Ik ben de mijne vergeten."

*begint fake lange wimpers te plaatsen*

OT: ik heb er geen last van, maar ik zou het gewoon laten staan. Tbh denk ik niet dat veel mensen daar op letten eigenlijk.

128MB

Legacy Member
Eene van men klas heeft da, ik stond kort bij die en zag da ineens heel fel, ik van :wtf:

Als mensen da mooi vinden ok, mij maakt het niet uit maar ik vind er niks aan.

Sir. K

Legacy Member
ik heb ook lange wimpers... who cares... nog geen enkele commentaar op gekregen. Enkel dak schone ogen heb, dusja. laat da staan man :)

dendaak

Legacy Member
Sir. K zei:
ik heb ook lange wimpers... who cares... nog geen enkele commentaar op gekregen. Enkel dak schone ogen heb, dusja. laat da staan man :)

lol ik krijg dat ook maar das iets speciaal met mijn ogen :-) als ge het persé wilt weten moete het ma zegge :)

Dirty_Col

Legacy Member
wardkennes zei:
lol ik krijg dat ook maar das iets speciaal met mijn ogen :-) als ge het persé wilt weten moete het ma zegge :)


Ewel nu bennek nieuwsgierig :p

dendaak

Legacy Member
Wel ik heb dus het raare dat ik nooit met 2 ogen tegelijk kijk, Ik ben daar 3 maal voor geopereerd dat je niet scheel zou kijken (as ge zie ziede het nog wel ze) Maar vroeger moest ik dezen uitleg doen maar nu komen er soms meiskes zeggek dak wel mooie ogen heb (of ze 100% rechtstaan I don't know :p) Wel daarom dak daar dus aan dacht btw, zijn hier nog mensen met een zogenaamd 'lui oog' ?

Shyheim

Legacy Member
Tiens, tiens, heb daarjuist een MSN-gesprek van mij geciteerd over lange wimpers, dit dateert ook van gisteren:

(19:07) (F) Joni: maar btw, gij hebt kei mooie, blauwe ogen :D


rofl :p

dendaak

Legacy Member
Wat hebde gij gezegt om te beginnen over die wimpers btw of over die ogen :p

Asserti

Legacy Member
kzag gisternavond in de spiegel da'k eigelijk ook wel lange wimpers heb, en naar ik mij herinner, op familiefeesten vinden ze da wel mooi :p

#care eigelijk

hybrid

Legacy Member
Asserti zei:
kzag gisternavond in de spiegel da'k eigelijk ook wel lange wimpers heb, en naar ik mij herinner, op familiefeesten vinden ze da wel mooi :p

#care eigelijk

scoren bij de tante en de bomma :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan