eXtreme
Legacy Member
Yow,
Ik heb -wat niet zeer uitzonderlijk is- van die vrouwelijke lange wimpers (plooien ook deels naar boven)...nu is 't ni overdreven maar ik erger me er mateloos aan.... Buiten af en toe zo'n uitsteker met een pincet te verwijderen doe ik er niets aan...
Maar weet iemand wat je hier aan kan doen?
Grtz
Ik heb -wat niet zeer uitzonderlijk is- van die vrouwelijke lange wimpers (plooien ook deels naar boven)...nu is 't ni overdreven maar ik erger me er mateloos aan.... Buiten af en toe zo'n uitsteker met een pincet te verwijderen doe ik er niets aan...
Maar weet iemand wat je hier aan kan doen?
Grtz



