Archief - Debiel lange wimpers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eXtreme

Legacy Member
Yow,

Ik heb -wat niet zeer uitzonderlijk is- van die vrouwelijke lange wimpers (plooien ook deels naar boven)...nu is 't ni overdreven maar ik erger me er mateloos aan.... Buiten af en toe zo'n uitsteker met een pincet te verwijderen doe ik er niets aan...


Maar weet iemand wat je hier aan kan doen? :oink:


Grtz

ElBramo

Legacy Member
Sexyyyy :p :love: :love:

Ge moet daar nix aan doen, meisjes vinden dat knap ;) :niceone:

televetforum

Legacy Member
Nix aan doen, ik heb da ook.
Meisjes vragen altijd : "Heb jij mascara aan?"

But they like it :p

ng

Legacy Member
Eigenlijk, was het niet zo dat lange wimpers niet juist een typisch mannelijke eigenschap zijn?
Zo meende ik mij toch te herinneren van vorig jaar in wetenschappen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
ik heb ook vrij lange wimpers, en als die echt overdreven zijn, knip ik die met een nagelchaartje, voila ..
maar ik ben dan ook een meisje, maar knippen is het logischte, ni? :p

moemi

Legacy Member
ik vind da mooi bij jongens :p en zou dat betwijfelen da ge der iets kunt aan doen, kunt moeilijk der een stuk gaan afknippen eh :p en dan zou't mss nog erger zijn...

edit: ah blijkbaar is knippen toch een optie :)

casualties

Legacy Member
Mijn ex knipte de hare bij..Dus waarom zou dat bij jongens ook niet gaan? ;)

.TiTipower

Legacy Member
kdenk als ge ze korter brand , da ze ni zo rap teruggroeie :p maja dan moet je het wel heel precies kunne brande

denk zelfs da meiskes da mooi vinde bij jongens

BuffaloKampioen

Legacy Member
.TiTipower zei:
kdenk als ge ze korter brand , da ze ni zo rap teruggroeie :p maja dan moet je het wel heel precies kunne brande

denk zelfs da meiskes da mooi vinde bij jongens
gl :lol:

Genious

Legacy Member
trek uw dat toch niet aan :)
het is zelfs goed voor uw ogen, ge houdt meer vuiligheid tegen ;)

.TiTipower

Legacy Member
Deejay_Neo zei:

mja als ge wa technisch aangelegd zijt lukt da wel :) Ge zet daar een klemmeke op dat het deel beschermd dat ni verbrand mag worde, dus enkel het nodig gedeelte dat verbrand moet worden is zichtbaar en de lengte te bepame die eraf moet en kan verbrand worden.

Men schoonmoeder laat haar haar ook niet knippe, die laat da brande bij ne special kapper, en dan groeit da ni terug voor 5 maand :lol: ma tstinkt wel lijk hel

Ma ik raad het u toch ni aan, want als da tot in de wortel verbrand zijde blind fzo :naughty:

FEW

Legacy Member
eXtreme zei:
Yow,

Ik heb -wat niet zeer uitzonderlijk is- van die vrouwelijke lange wimpers (plooien ook deels naar boven)...nu is 't ni overdreven maar ik erger me er mateloos aan.... Buiten af en toe zo'n uitsteker met een pincet te verwijderen doe ik er niets aan...


Maar weet iemand wat je hier aan kan doen? :oink:


Grtz
ik heb ook lange geplooide wimpers. en ik hoor alleen positieve commentaar van meisjes ;)

ElBramo

Legacy Member
Men neme 2 touwtjes. Met houdt één toutje boven en één touwtje onder de te verwijderen wimpers. Met draaie de touwtjes in elkaar en men trekt met zelf te bepalen kracht tot de wimpers verwijderd zijn.

Of was dat nu om uwen snor uit te trekken?

Santa

Legacy Member
ElBramo zei:
Men neme 2 touwtjes. Met houdt één toutje boven en één touwtje onder de te verwijderen wimpers. Met draaie de touwtjes in elkaar en men trekt met zelf te bepalen kracht tot de wimpers verwijderd zijn.

Of was dat nu om uwen snor uit te trekken?
Uwe snor moeje gij ni uittrekken. Dieje moeje scheren

Asserti

Legacy Member
televetforum zei:
Nix aan doen, ik heb da ook.
Meisjes vragen altijd : "Heb jij mascara aan?"

But they like it :p

nu hou ik simon stevin int oog voor ne jongen met mascara aan :p

aXl_

Legacy Member
.TiTipower zei:
kdenk als ge ze korter brand , da ze ni zo rap teruggroeie :p maja dan moet je het wel heel precies kunne brande

denk zelfs da meiskes da mooi vinde bij jongens

wel zien dat ge geen stukske van uw wenkbrauw weg schroeit :p

Joown

Legacy Member
mja same here, mar stoor me er niet aan, kgaan het zeker niet wegbranden fzo :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan