Karre
Legacy Member
Ik vraag mij eigenlijk af hoe ze die zones hebben kunnen zien terwijl ze daar niet eens gegraven hebben ofzo.PapaGanz zei:Het nut van diep te graven is eigenlijk ver te zoeken, wat wil je daar nu vinden?
De samenstelling van die zones kennen we al, en de kans dat daar een of ander volkje leeft zoals de molmensenp) is nihil.
Wel als je vanaf de zeebodem begint![]()
p) is nihil.



. Krijgt de vinder nu die volledige schat? Of krijgt het land van wie de goudstukken zijn het terug, mits bewijzen natuurlijk