Gromme
Legacy Member
Ik vraag me af of er nog plekken zijn die nog niet hebben ontdekt.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_453558.html?wt.bron=homeHVDN
Hier lees je dat er in een grot een boedhistische muurschilderij is gevonden. Een grot die in eeuwen niet meer bezocht is geweest. Dat doet toch denken dat er nog wel plekken zijn die niet ontdekt zijn? Of niet?
Dat de gewone pc-gebruiker al google-earth kan gebruiken om de wereld vanop zijn pc te verkennen zou toch moeten zeggen dat we alles al hebben gezien.
Ik spreek dan niet van water dat is geweten natuurlijk, maar plaatsen op land of net eronder natuurlijk.
Net zoals andere dingen.
Bvb. Dinosaurussen, dingen uit de oudheid, uit de oorlogen .... Hoe lang kunnen we nog dingen ontdekken, vinden,....
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_453558.html?wt.bron=homeHVDN
Hier lees je dat er in een grot een boedhistische muurschilderij is gevonden. Een grot die in eeuwen niet meer bezocht is geweest. Dat doet toch denken dat er nog wel plekken zijn die niet ontdekt zijn? Of niet?
Dat de gewone pc-gebruiker al google-earth kan gebruiken om de wereld vanop zijn pc te verkennen zou toch moeten zeggen dat we alles al hebben gezien.
Ik spreek dan niet van water dat is geweten natuurlijk, maar plaatsen op land of net eronder natuurlijk.
Net zoals andere dingen.
Bvb. Dinosaurussen, dingen uit de oudheid, uit de oorlogen .... Hoe lang kunnen we nog dingen ontdekken, vinden,....


