Archief - De wereld ontdekt?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thales

Legacy Member
net earth investigated op national geographic gezien. was mega interessant. ging vooral over leven op andere planeten en het wow-signal dat ze ontdekt hebben. en dan een kerel die beweerde dat dat wow-signaal communicatie was tussen 2 ruimteschepen en da wij da per ongeluk gehoord hebben. massaal interessant. en dan stephan hawking die zei van moesten we ooit contact leggen dan is dat een ramp. want die zijn veel intelligenter en op aarde is al gebleken dat meer gespecialiseerde volkeren , primitieve volkeren vernietigen en hun wil opdewingen ( spain- azteken ) en dat was dan nog op dezelfde planeet. wat zou het zijn moesten het van andere planeten zijn.
da was dan wel effe een wow-slik-nadenk-moment ^^
en dan nog die tekens in peru van 15 km lang, mensen die bewren dat da een landisbaan was voor ufo's enzo...
ik zeg ni dat da azo is enal, maar was toch interressant.
da wow-signaal is wel intigrerend, want das eignelijk het enige echte, rare bewijs

Tuninboy

Legacy Member
Thales zei:
net earth investigated op national geographic gezien. was mega interessant. ging vooral over leven op andere planeten en het wow-signal dat ze ontdekt hebben. en dan een kerel die beweerde dat dat wow-signaal communicatie was tussen 2 ruimteschepen en da wij da per ongeluk gehoord hebben. massaal interessant. en dan stephan hawking die zei van moesten we ooit contact leggen dan is dat een ramp. want die zijn veel intelligenter en op aarde is al gebleken dat meer gespecialiseerde volkeren , primitieve volkeren vernietigen en hun wil opdewingen ( spain- azteken ) en dat was dan nog op dezelfde planeet. wat zou het zijn moesten het van andere planeten zijn.
da was dan wel effe een wow-slik-nadenk-moment ^^
en dan nog die tekens in peru van 15 km lang, mensen die bewren dat da een landisbaan was voor ufo's enzo...
ik zeg ni dat da azo is enal, maar was toch interressant.
da wow-signaal is wel intigrerend, want das eignelijk het enige echte, rare bewijs


ook stukje van gezien, van die graancirkels,en tekens, en dat er bacterien op andere planeten waren enz, vond het niet zo spectaculair, maar viel mee :)

128MB

Legacy Member
Wat als we de aarde in ne reusachtige scanner steken? :onzeker:
Gelijk als ge een been gebroken hebt, dat we dan kunnen zien wat er onder de grond is :)
Wat is't diepste dat ooit gegraven is geweest?

GaMe®

Legacy Member
Paar maanden geleden hebben ze toch nog maar pas een stuk bos "ontdekt" met honderden nieuwe diersoorten waar we nog nooit van gehoord hadden.

Thales

Legacy Member
idd
dacht dat het niet ver van indonesië was.
en overlaatst op nieuws ook beeldne van een nieuwe neushoorn die ze gelokt hadden met een val

PapaGanz

Legacy Member
Het nut van diep te graven is eigenlijk ver te zoeken, wat wil je daar nu vinden?
De samenstelling van die zones kennen we al, en de kans dat daar een of ander volkje leeft zoals de molmensen (:p) is nihil.

Dirty_Col zei:
met 12 km zitte nog niet eens in de mantel :)

Wel als je vanaf de zeebodem begint :woohoo:

ChunWai.

Legacy Member
Thales zei:
net earth investigated op national geographic gezien. was mega interessant. ging vooral over leven op andere planeten en het wow-signal dat ze ontdekt hebben. en dan een kerel die beweerde dat dat wow-signaal communicatie was tussen 2 ruimteschepen en da wij da per ongeluk gehoord hebben. massaal interessant. en dan stephan hawking die zei van moesten we ooit contact leggen dan is dat een ramp. want die zijn veel intelligenter en op aarde is al gebleken dat meer gespecialiseerde volkeren , primitieve volkeren vernietigen en hun wil opdewingen ( spain- azteken ) en dat was dan nog op dezelfde planeet. wat zou het zijn moesten het van andere planeten zijn.
da was dan wel effe een wow-slik-nadenk-moment ^^
en dan nog die tekens in peru van 15 km lang, mensen die bewren dat da een landisbaan was voor ufo's enzo...
ik zeg ni dat da azo is enal, maar was toch interressant.
da wow-signaal is wel intigrerend, want das eignelijk het enige echte, rare bewijs

Ik vind het maar dom. Op dit moment kunne de wezens op andere planeten als apen leven en zijn wij masaal veel slimmer.. oftewel zitten ze nu wapens te maken om de aarde uit te roeien:unsure: Nobody knows !

omaha

Legacy Member
Of zoals Theo Maassen het zegt :

Als er buitenaards leven is, zijn er 2 mogelijkheden :

Of, ze zijn slimmer dan ons, of ze zijn dommer als ons. Als ze dommer zijn, hoef ik er niets mee te maken te hebben, zijn ze slimmer, vinden zij ons veel eerder dan wij hun. ;)

Dreetn

Legacy Member
omaha zei:
Of zoals Theo Maassen het zegt :

Als er buitenaards leven is, zijn er 2 mogelijkheden :

Of, ze zijn slimmer dan ons, of ze zijn dommer als ons. Als ze dommer zijn, hoef ik er niets mee te maken te hebben, zijn ze slimmer, vinden zij ons veel eerder dan wij hun. ;)
En als ze even slim zijn? :cool:

:unsure:

EternalSilence

Legacy Member
ik heb net nog mos ontdekt opt dak van onze schuur, voorheen was dat daar niet ..



it's an invasion, i tell ya :eek:

jk :lol:

Cycloon

Legacy Member
Osi` zei:
Vind het jammer dat zo'n slimme man zoiets zegt. Terwijl het heel dom is. Hij oordeelt alleen maar op het toedoen van de mens. Wie zegt dat een buitenaards iemand ook zoiets doet? Tis niet omdat de mensen zoiets doen dat andere levende wezens hetzelfde gaan doen hé.

Niet alleen mensen doen het, dieren doen het ook. Overal waar je in de natuur kijkt heerst het recht van de sterkste. Zelf op atomair niveau heerst het recht van de sterkste. Het zou pas onlogisch zijn mocht er een vredevol ras bestaan die alleen maar een goede samenleving wil hebben :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan