Thales
Legacy Member
net earth investigated op national geographic gezien. was mega interessant. ging vooral over leven op andere planeten en het wow-signal dat ze ontdekt hebben. en dan een kerel die beweerde dat dat wow-signaal communicatie was tussen 2 ruimteschepen en da wij da per ongeluk gehoord hebben. massaal interessant. en dan stephan hawking die zei van moesten we ooit contact leggen dan is dat een ramp. want die zijn veel intelligenter en op aarde is al gebleken dat meer gespecialiseerde volkeren , primitieve volkeren vernietigen en hun wil opdewingen ( spain- azteken ) en dat was dan nog op dezelfde planeet. wat zou het zijn moesten het van andere planeten zijn.
da was dan wel effe een wow-slik-nadenk-moment ^^
en dan nog die tekens in peru van 15 km lang, mensen die bewren dat da een landisbaan was voor ufo's enzo...
ik zeg ni dat da azo is enal, maar was toch interressant.
da wow-signaal is wel intigrerend, want das eignelijk het enige echte, rare bewijs
da was dan wel effe een wow-slik-nadenk-moment ^^
en dan nog die tekens in peru van 15 km lang, mensen die bewren dat da een landisbaan was voor ufo's enzo...
ik zeg ni dat da azo is enal, maar was toch interressant.
da wow-signaal is wel intigrerend, want das eignelijk het enige echte, rare bewijs


nzeker:
ad:



