Archief - De Ultieme GamesQuiz

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Holy Paladin

Legacy Member
86%

sommige van die consoledinges wist ik nie .. gran turismo :wtf:

cooly

Legacy Member
78% na een tijdje was ik gwn te rap met kiezen,moest wa meer nadenken dan had ik zeker meer :p
ma tis vrij makkelijk idd.

kil911ler

Legacy Member
ElBramo zei:
The Maelstorm vond ik imo toch wel moeilijk ze, allez, en ik ken toch wel iets van de lore van WoW... Niet dat ik een kenner ben mrja :)
Ik ken veel van de Warcraft-lore, maar ik vond ook dat die vraag een beetje te moeilijk was voor zo'n quiz :)

feesjah

Legacy Member
toffe quizzzz.

80%

sommige dingen wist ik helemaal ni, zoals zelda.
en bij C&C wist ik ni welke 'versie' enz.

damn deze quiz doet mij weer zin krijgen om terug meer te gamen :D

ComputerVISTA

Legacy Member
100% You thruly are the one! And you don't need this stupid quiz to know it! Respect and frag on!...


:wtf: en dan te denken dak amper games speel :p Ofwel was ie te gemakkelijk :p

Inspector Monkfish

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
100% You thruly are the one! And you don't need this stupid quiz to know it! Respect and frag on!...


:wtf: en dan te denken dak amper games speel :p Ofwel was ie te gemakkelijk :p


Why are we still awake? :unsure:

ComputerVISTA

Legacy Member
Terminator 3 met de acteurs hun comments erop aan't kijken :)

En ondertussen met een half oog da quisje gedaan :p

Inspector Monkfish

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Terminator 3 met de acteurs hun comments erop aan't kijken :)

En ondertussen met een half oog da quisje gedaan :p


Watching stand-up comedians here :cool:

Mr. M

Legacy Member
ik juist gedaan me poker kijke se :p (jep k kan me voorstelle da het voor veel mense saai zou zijn maja ;))

Inspector Monkfish

Legacy Member
Mr. M zei:
ik juist gedaan me poker kijke se :p (jep k kan me voorstelle da het voor veel mense saai zou zijn maja ;))


Het staat nog een trapje hoger dan het curling kijken :p

Mr. M

Legacy Member
captain asshole zei:
Het staat nog een trapje hoger dan het curling kijken :p
ah curling kan ik ook nog wel zien eigelijk, maar idd, ni zo lang als k poker kan zien :p

UnD3RD0G

Legacy Member
omg, killer instinct :love:
onmiddelijk eens een emu zoeken ! :)

omg omg *drool*
waar is den tijd :)

met spindle *rrrrr*

92% btw

dakke

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
omg, killer instinct :love:
onmiddelijk eens een emu zoeken ! :)

omg omg *drool*
waar is den tijd :)

met spindle *rrrrr*

92% btw

Zalig he Killer Instinct...Multi Ultra Maximum Combo !!
Er is een nieuwe KI in de maak voor de XBOX 360 :applause:
dat gaat brokken maken...
Als ge nen EMU hebt gevonden, laat dan iets weten waar ?

Mr. M

Legacy Member
ge gaat me toch ni zegge da ge geen SNES emu vindt ofzo
nu ja, k hoe me ni echt bezig met emulatos, maar ik weet wel zeker dat er een SNES emulator is eigelijk
of die killerinstict kan spele weet k dus ni zeker, ma k zou ni weten waarom ni

k dacht toch dat het spel op SNES was eigelijk, mss dak mij vergis ma k ben er toch redelijk zeker van (en op gameboy want daarop had ik da :p) en mss ook wel op SEGA toestellen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan