Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
marcel zei:80%
ik wil alleen maar zeggen dat als ge een screenshot toont van CS, ge niet moet vragen van welke CS het is, want al die CS'en trekken op elkaar

BuBbA zei:Totaal ni waar. Vergelijk de dust maps maar is tussen cs: s en cs:1.6 bijvoorbeeld. Big difference.
Ok, als ge ni speelt wete da ni ma als ge da wel doet dan merk je da meteen.![]()
en cs cz is wel echt klein ze 
metaphore zei:tjah het verschil tussen csen cs cz is wel echt klein ze
![]()

Atrox zei:Die van Zelda was een strikvraag!![]()

boogje zei:"wie is deheld van de Zelda games?"
was de vraag,dacht ik?
Zelda ---> is niet de hemd
Link ---> daar speel je mee en beleef je avonturen mee
wat is daar nu een strikvraag aan![]()
Stichero zei:alles juist... zeg nu nie dat da moeilijk is
keb wel 2 keer gegokt, zo bij mario zijn beroep en da van die mariokart![]()

