forloRn_
Legacy Member
Mr. M zei:ge gaat me toch ni zegge da ge geen SNES emu vindt ofzo
nu ja, k hoe me ni echt bezig met emulatos, maar ik weet wel zeker dat er een SNES emulator is eigelijk
of die killerinstict kan spele weet k dus ni zeker, ma k zou ni weten waarom ni
k dacht toch dat het spel op SNES was eigelijk, mss dak mij vergis ma k ben er toch redelijk zeker van (en op gameboy want daarop had ik da) en mss ook wel op SEGA toestellen
KI is een spel van Nintendo, dus de kans is klein dat je dat op een Sega-toestel vindt. Het bestaat op de SNES, maar ik vind dat je beter het origineel emuleert met Mame.
) en mss ook wel op SEGA toestellen

