Massis
Legacy Member
Quilombo zei:daar komt een bestelwagen aan die zijn richtingsaanwijzer naar rechts opzet, dus om de straat in te draaien waar ik uitkwam. hij zou dus voor mij indraaien. dus ik begin over te steken.
ik ben bijna op mijn rijexamen gebuisd omdat ik opreed omdat de enige overblijvende auto pinkte...
pinken = GEEN reden om door te rijden... (in mijn geval pinkte die bijv omdat hij net uit een straat kwam)...
voor de rest is da wel redelijk kut ja :d
Time^- zei:
Als ge zelden de bus neemt, komt ge met het klassieke biljet het goedkoopst uit en daarmee geraakt ge niet onder de 1,5€. Of ge met in VVK beginnen, maar zelfs dan is het minstens 1,2€.
binnen 1 zone = 60cent normaal
als ik van hier naar bilzen ga kost mij dat 60 cent, en da's een kleine 4km
(maar ik heb ne buzzypass dus betaal niks)

).


zo rijdt je heel jaar op 15 euro ;D vorig jaar gelukt voor half jaar 

)
zou een mooie wereld zijn, maar helaas