D-1337 zei:
Hello ,
op 9/07/06 stapte ik hier op de 54 naar Gent , ginder afgestapt nam ik meteen de bus naar oostakker maar in mijn haast om die bus te halen gooi ik mijn kaartje weg. Nu stapt er op die bus wel een controleur op die mijn abbo of kaartje vraagt. Nu krijg ik vandaag een boete van 73.5 euro.
Ik had al een mail gestuurd met de situatie naar de lijn klachtendesk MAAR vriendelijk als ze daar zijn kreeg ik geen antwoord terug.
Kan ik daar echt niks aan doen ?
Grtz
Is dit een post om proberen medeleven op te wekken ofzo?

Gij zijt in de fout, iedereen heeft wel iets tegen die controleur te zeggen als blijkt dat ie geen ticketje heeft.
Trouwens, om uw bus te halen uw ticket weggooien

Dat vertraagt u echt he, een stukske stevig papier ter grootte van een bankkaart... :ironic: ik denk dat ge eerder vertraagd wordt door ff bij een vuilnisbak te stoppen om het weg te gooien. (of hebt ge het zomaar op straat gegooid?

)
Ik ben blij dat oneerlijke mensen nog gestekt worden
.
PS: nu, het kan echt zo zijn, maar ik vind het verre van geloofwaardig, dat ze er dus mee rekening zouden houden lijkt me extreem onwaarschijnlijk.