Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
viewer zei:kvind dat de lijn onderhand wel eens helemaal gratis mocht worden (of toch wa mocht dalen in prijs). Da zou pas een promotie zijn voort openbaar vervoer.
viewer zei:Ook een kwestie van een beetje milieuvriendelijkheid hey, het zou een hoop auto's van de baan houden.
Atticus Finch zei:huh? leg is uit please?
LessThanJake zei:leg uit ?![]()
, vanwaar komt diene nu, ik had gezien da k kon oversteken. hij reed dus niet naar rechts zoals zijn richtingaanwijzer aangaf, maar rechtdoor.
angry: ) waren, was de chauffeur uitgeweken naar het linkerbaanvak, waar ik dus al was.
Genious zei:Voila zie, verantwoordelijkheid nemen voor je fouten, dat waardeer ik.![]()
D-1337 zei:terwijl het voor studenten toch wel lastig geld is als je veel de bus neemt maar niet teveel om een buzzy pazz te kopen
euhm, ik werk ook, en ik kan niet zeggen dat ik echt àlles kan kopen wat ik zou willen (bvb een nieuwe pc zou wel es nodig zijn enzo)q-ball_NBK zei:Studenten kunnen ook werken hoor zoals bejaarden heel hun leven gedaan hebben.
Ik heb nooit geld te kort;..
Osi` zei:Ik heb spijtig genoeg een gratis abbonement tot en met eind 2007. Maar ik ben ook licht gehandicapt (doof), maar de regering geeft dat aan de mensen hé. Sommigen kunnen er ook niets aan doen dat ze een gratis krijgen. Kzou gerust voor een abbo betalen eigenlijk.
Maar ik vind het ergens wel niet rechtvaardig.
)...D-1337 zei:het is niet omdat ge kwaad op mij zijt dat ge het zo moet uiten
anyway , wat games etc verkopen om het te betalen.
en met de fiets of te voet , da gaat wel makkelijk zenne zo nen eind ^^
kvind het gewoon onfair dat ouwe mensen zo een kaart krijgen.
Waarom ? ze kunnen met de auto rijden wrsch en ze hebben toch geld genoeg terwijl het voor studenten toch wel lastig geld is als je veel de bus neemt maar niet teveel om een buzzy pazz te kopen
Quilombo zei:ge hadt uw ticket maar niet moeten wegsmijten eh zeg, jeez.
en om naar t stad en terug te gaan kost welgeteld 1 euro, geen 5. 't is eraan te zien da ge nooit de bus neemt.

Quilombo zei:en om naar t stad en terug te gaan kost welgeteld 1 euro, geen 5. 't is eraan te zien da ge nooit de bus neemt.
