Archief - De gróte VOORNEMENS topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ali_

Legacy Member
doe daar nie aan mee :D
mss heb ik wel geen nood aan goede voornemens :cool:

XoN`-

Legacy Member
-minder zuipen
-meer genieten
-rijbewijs
-gezonder leven
-nog altij zelfde vriendinneke
-stoppen met roken
-afstuderen
...

Darth-Falcon

Legacy Member
ik heb er maar 1:

afstuderen.

voor de rest geen, anders ben k toch ma teleurgesteld.

Pestilence_007

Legacy Member
-Men vriendin wa meer aandacht geven
-rijbewijs halen
-afstuderen dit jaar
-wa meer socializen met mensen die'k ken 'van ziens'
-men tattoo uitwerken en zetten



Nu daarboven ga'k is niet egoistisch zijn en kga men medemens helpen om tot een betere wereld te komen want veel mensen hebben echt steun en geluk nodig en da ga ik die geven.

Newboy

Legacy Member
- meer sparen: zal moeilijk gaan de eerste maanden. Ben van plan LCD-TV te kopen in februari en PS3 in maart.
- Vermageren
- minder dvd's aanschaffen ten minste todat mijn kijkachterstand is teruggelopen.
- misschien grond kopen maar nog niet zeker...
- meer online gaan voor vrienden. Superlang geleden sinds ik nog msn heb opgezet.

Voornemens van 2006 zijn goed gelukt:

- Rijbewijs halen is gelukt
- Vaste job hebben is gelukt

behalve lief vinden is niet gelukt :p Da zet ik niet meer in mijn goede voornemens :)

Ali_

Legacy Member
Ik heb toch iets gevonden om mij voor te nemen!
Niet meedoen aan de trend om mij voor te nemen om te stoppen met roken :D
Ik zou niet weten waarom, enkel 1 ding geeft me meer bevrediging dan een sigaret... ;) Maar voor de kindjes onder 16: begin er niet aan, het is en blijft slecht voor de gezondheid! Da ander ding da beter is nie, maar daar kunt ge best ook nie aan beginne voor uw 16 ;)

GenesisX

Legacy Member
'k Zal het kort houden aangezien dit niemand interesseert :p

- Lief
- Ander vakantiewerk
- Wat losser zijn en mij laten meenemen door de flow
- Mijn bankrekening spijzen met zuurverdiende centjes
- Zeker meer uitgaan, of gewoon al beginnen met uitgaan :p

Zeker een lief. 'k Hou het niet voor mogelijk dat er zoveel vrijgezelle vrouwen rondlopen die gene vent vinden; onmogelijk zeggek u!

Emu

Legacy Member
* Nog 10 kg afvallen
* Mijn conditie en spierballen verbeteren
* Op reis gaan
* Zelfstandig beginnen
* Vette videokaart steken :P

En nog een hele hoop andere dingen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan