Archief - De gróte VOORNEMENS topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flipkikker

Legacy Member
- lijkt me een goed voornemen idd, geen 2e zit hierzo (hopen dat dit lukt)
- meer geld verdienen en meer sparen (vooral dat laatste :x)
- schooljaar me nog verder goed amuseren en men best doen (no problem)
- wa meer mensen leren kennen (vooral vrouwelijk dan liefst)
- meer sporten (is al goe aant lukken)

Lonewolf_69

Legacy Member
- stoppen met roken
- beter concentreren op mijn studies
- motorijbewijs halen & moto aanschaffen

Godzilla*Akira

Legacy Member
-vermageren en redelijk drastisch ook, wat dus gaat resulteren in sporten en gezonder eten.
-Stoppen met roken, wat dus feitelijk met the above te maken heeft.
-Depressie kwijt geraken, nu ja, is meer een wens/hopen.
-Door the above dan kwijt te geraken, hoop ik dus om sociaaler te zijn en lief en al.

boozeke

Legacy Member
john de non zei:
Waarschijnlijk beginnende om ongeveer 00.10? :p
lol,nee,ik begin pas dag na nieuwjaar me te stoppen
en da lukt wel,vo een week of 3,4, ma derna moeilijker:unsure:

noreeeee

Legacy Member
- Goed leren
- Veel lezen (over politiek o.a)
- Uitgaan e.d (dit is wel niet noodzakelijk)
- Mijn eerste jaar hoger proberen goed te doen
- veel vrienden maken in het eerste jaar hoger (zal wel geen probleem zijn :p hoopk :unsure:)
- gezond blijven
- mss iets aankomen, liefst spieren (ma zelfs vet kan geen kwaad :p)
- veel met muziek bezig blijven
- respect blijven hebben voor mijn ouders
- ...

FroFro

Legacy Member
-Rijbewijs hale (das wel pas voor november mabon)
-Laatste jaar humaniora me succes afronde (zal wel geen probleem zijn)
-Veel nieuwe mense lere kenne, hopelijk veel leuke meisjes :p (zal wss ook wel geen probleem zijn, naar unief enz, zoiezo veel nieuwe mense)
-Beetje gezonder leve (kleef nu ni echt ongezond ma heb af en toe een overvloedige chipsperiode :p en ik eet teveel chocoboterhamme ^^)
-Wa meer leze
-...

Tsommy

Legacy Member
hmmm sinds da 2006 echt ni zo een goei jaar is moet 2007:

-Verandring brengen
-Stoppen met roken (eventueel) en zkr stoppen met toupen smoren
-ander werk zoeken of iets studeren
-sparen
-minder geld uitgeven
- een sport beoefenen
- beetje gezonder leven
etc etc

ironhorn

Legacy Member
- lief vinden
- door zijn van eerste keer in school (vrees dat het al nie meer haalbaar is :( )
- meer spieren kweken (ben er al mee bezig)
- wat socialer zijn

Sir.Killalot

Legacy Member
- nog lang gelukkig zijn met mn lief
- derdoor zijn vant jaar
- genezen

Zijn wel eerder wensen dan voornemens ma soit :P

nTFs

Legacy Member
Blijven lachen met de dingen om je heen want het leven is zo al serieus genoeg.

SweetEmmaRose

Legacy Member
- auto aanschaffen
- meer geld opdoen (te weinig uitgegeve dit jaar :D ... tis echt waar :unsure:)
- eindelijk is een goei volledig perfect jaar hebbe me mijn vriend (na 4.5jaar mag da wel is gaan gebeure :sop:)
en ja laatste jaar middelbaar goe eindige, maar kben ni zeker ofdak da wel wil :D

SilentSpring

Legacy Member
1) er door zijn voor m'n 1ste bach => met andere woorden: wel een klop doen onder het jaar^^
2) vriendin vinden (zal wel niks zijn maja)
3) rijbewijs halen (definitief dan, voorlopig hebbek al)

fragnetic

Legacy Member
- meer sparen
- (misschien) beetje minderen met zovaak opstap te gaan
- No drugs
- Stoppen met roken
- meer sporten (alhoewl ik daar een dikke maand geleden al mee begonnen ben)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan