Archief - De gróte VOORNEMENS topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XPlosiv

Legacy Member
-Rijbewijs halen
-in 1 keer erdoor int school
-terug gaan fitnessen
-deftige vriendin vinden
-mss weekend werk vinden, maar da zal nen lastigen worden :p

Godlessarto

Legacy Member
-Rijbewijs halen.
-Vriendin binnenhalen en behouden.
-vriendenkring uitbouwen ( net iets groter).
-Gezond blijven.
-Feesten.
-Feesten.
-Mentaal iets sterker staan.

no_way2go

Legacy Member
- een jaar lang mij amuseren
- gf zoeken
- men wiskunde ophalen (klein beetje maar :p)
- in top 5 of top10 van benelux geraken in css

e.House

Legacy Member
Vlekkeloos slagen in het laatste jaar in het middelbaar dus geen herexamens meer.

Hmm goede studierichting zoeken in het hoger

Mijn looptijden verbeteren dus onder de 1h 30m op halve marathon.(zit nu op 1h 31m)

Wat meer punten scoren tijdens de basketbal

ComputerVISTA

Legacy Member
- Minder ziek proberen worden
- Rijbewijs D halen
- Werk hebben met dat bovenstaande rijbewijs (aka slagen voor psychotests en dan gaan werken voor de lijn)
- Nen dikken oto kopen :D (zo enen die het langer uithoudt dan 1.5 maand)

Hmgrwngd

Legacy Member
- beginnen met roken (om onze staat te financieren met al die stoppende rokers)
- asocialer worden (hoe meer ik probeer bij mensen te zijn, hoe meer ze me teleurstellen)
- zoveel mogelijk depressief worden (bah, geluk, bah)
- geen fun meer maken
- en me als een zak gedragen tegen m'n omgeving

:)

Tis ki iets anders :p

Hmgrwngd

Legacy Member
XPlosiv zei:
Dieje beginnen met roken is wel grappig :D

Ik meen dat wi.

Ik ben nu een week gestopt; en klokslag middernacht steek ik er 1 op:
"DIT IS VOOR ALLE KLOOTZAKKEN DIE M'N VRIJHEID PROBEREN TE BEKNOTTEN. Tschjing ... frrrrt ... aaaaaaaaaahhhhh :) "

Virz

Legacy Member
*2006 vergeten
*Praktijk rijbewijs slagen
*new school + new girls!
*Meer profiteren van het studentenleven
*DVD archief aanleggen

And many more:)

XPlosiv

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ik meen dat wi.

Ik ben nu een week gestopt; en klokslag middernacht steek ik er 1 op:
"DIT IS VOOR ALLE KLOOTZAKKEN DIE M'N VRIJHEID PROBEREN TE BEKNOTTEN. Tschjing ... frrrrt ... aaaaaaaaaahhhhh :) "


Fine, maar de rest moet ge niét menen ;)

Al zeg ik het zelf!

Lon$daLe

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
- beginnen met roken (om onze staat te financieren met al die stoppende rokers)
- asocialer worden (hoe meer ik probeer bij mensen te zijn, hoe meer ze me teleurstellen)
- zoveel mogelijk depressief worden (bah, geluk, bah)
- geen fun meer maken
- en me als een zak gedragen tegen m'n omgeving

:)

Tis ki iets anders :p

ey cool , we gaan hetzelfde doen in 2007 :help:

chosen1

Legacy Member
- mijn 6de jaar ASO tegoei afmaken en al wa discipline kweken voor volgend jaar burgi-architectuur aan te kunnen.
- geld verdienen

Hmgrwngd

Legacy Member
XPlosiv zei:
Fine, maar de rest moet ge niét menen ;)

Al zeg ik het zelf!

Pff voor de rest ga ik proberen wa iedereen probeert é; individueler worden, vrijer worden, gelukkiger worden, etc etc
Ik geloof dat uiteindelijk al die voornemens op hetzelfde neerkomen: de goeie punten verbeteren, de slechte proberen te voorkomen enzo.

Ik hoor wel weinig 'nobele' voornemens:
- armen helpen
- zieke mensen begeleiden
- speelser zijn rond kinderen
- onbekende mensen behandelen als je beste vriend
- etc etc

Dus mij lijkt het dat die voornemens van: "ik ga niemeer roken, ik wil meer geld, ik wil een vriendin, ik wil dit, ik wil dat" redelijk egoïstisch zijn, terwijl dat niet zo hoeft te zijn. :)

orez

Legacy Member
- 8000 EUR verzamelen tegen maart om bepaalde kosten te kunnen dekken

777-5978070-36 voor sponsoring :)

(nee geen boetes of voor persoonlijk plezier da ik die som nodig heb spijtig genoeg, ma ziekenhuiskosten vriendin.) (dit goe genoeg Hmgrwngd ? :p)

- VEEL werken dus
- nog meer werken
- enja, voor de rest proberen officieel te gaan samenwonen in huiske apart ipv van bij mn ma... maar das te zien hoe het tegen dan ook financieel zit :/

Zorba

Legacy Member
Aangezien 2006 een van mijn betere jaren was: doorgaan zoals ik bezig was, en verder nog:

- Slagen (of me ten minste toch inschrijven) voor Eurocontrol
- Rijbewijs halen
- Gezond blijven (en liefst nog gezonder worden)

themummy123

Legacy Member
-Rijbewijs C halen
-Slagen voor Chinees (1ste jaar)
-Slagen voor avondschool
-Veel sparen en weinig uitgeven
-gaan doppen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan