Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Irrelevant, het gaat er mij om dat links niet moet dwepen met tolerantie als zouden ze er een patent op hebben._DM_ zei:Het is nochtans extreem-rechts dat zich het minst tolerante toont tov zeer veel zaken...
Een rooms-rode coalitie met een ACW'er als premier...Ge moogt trouwens eens 3X raden onder wat voor regering bvb de wet op het negationisme er door is gekomen.
Juist ja, De Haene I.
Niet bepaald een linkse regering zoals nu het geval is, toch ?
Ja, onder invloed van Dillen dacht ik. Maar nogmaals: pleiten voor vrije meningsuiting doe je niet noodzakelijk ten gunste van deze of gene partij.En dan nog, het VB heeft indertijd die wet mee goed gekeurd...
(Niet dat consequent zijn hun sterkste kant is, maar je snapt me wel).
_DM_ zei:Ja, want als ik tegen achterlijke VB-propaganda ben MOET ik wel pro-regerings propaganda zijn he.
Goed van je dat je dat hebt uitgedokterd.

blacky zei:Racisme / racistische uitspraken zijn geen meningsuiting maar een misdaad. Vrijenmeningsuiting is inderdaad beperkt.
Icanus zei:Die gedachten zijn vrij...
blijkbaar niet voor de stalinistjes van het CGKR
hoe kunnen kritische jongeren zo'n gedapo hun gang laten gaan??
_DM_ zei:Altijd hilarisch hoe jullie het CGKR zien als de duivel reincarnate.
Omdat 't CGKR enkel discriminatie van één kant erkent, van alles een hate-crime wilt maken en racisme zelfs aanwakkert (omdat zij, van allemaal, nu net het grootste onderscheid maken tussen de verschillende bevolkingsgroepen)._DM_ zei:Altijd hilarisch hoe jullie het CGKR zien als de duivel reincarnate.