Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hellrabbit zei:meningen hebben over feiten is per definitie idioot, verwijs ik hierbij eventjes naar zowat elk topic over evolutie waar een hoop mensen het nodig vinden om hun mening te geven over biologie :ironic:
on-topic : kvind het niet meer dan logisch, internet is een medium als een ander
_DM_ zei:Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen
Racisme is geen mening, het is een misdaad![]()
Spliffsnatcher zei:Vrije meningsuiting voor de volle 100 procent is de meest egoistische vorm van samenleven die mogelijk is.
***********************************************************
Even een verduidelijing, vrije meningsuiting en de beknotting ervan is iets wat zeer dikwijls door allerhande extreme groeperingen wordt aangehaald om in te spelen op de iets minder verstandigen onder ons. het lijkt idd erop dat ze van bovenaf onze vrijheid willen beknotten en ja dat heeft niemand graag natuurlijk.
Maar als je er even verder over nadenke dan is dat beknotten eigenlijk eenvorm van die meningsuiting beschermen. Je zorgt ervoor dat je tegelijk je mening ongehinderd kan verkondigen maar tegelij kzorg je voor minimale schade, die als we eerlijk zijn eigenlijk niet echt nodig is. die mohammed cartoons was pure provocatie en zelfs helemaal niet zo grappig.
Danzkij die beperkingen kunnen ook leugens worden aangeklaagd en kan niet elke halve gare zen science fiction verhalen als qaar af doen.
_DM_ zei:Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen
Racisme is geen mening, het is een misdaad![]()
)conquerpoy_123 zei:so what?
de wereld zit vol idiooten, allemaal in de gevangenis steken..
je gelooft nog altijd wat je wil, als er nu iemand is die zelf persoonllijk zegt, "ik geloof niet in de holocaust"(dat is mischien een domme idioote mening, SO WHAT?), is dat dan een crimineel ofzo?
Belachelijk...
(maar pas op, over andere genocide's mag je je boekje ver te buiten gaan)

Hellrabbit zei:welja, het zijn niet alleen leugens of idiote veronderstellingen, maar ze kunnen hier ook kwetsend werken ... en is het dus ergens logisch dat het verboden is
preske zei:ge moest es weten hoe dikwijls wij (de mods) hier ni het verwijt (en/of excuus) krijgen van vrije meningsuiting.
ik moet er altijd eens goed mee lachen.
Het heeft idd zijn beperkingen, en internet mag dan wel een "vrij medium" zijn, daar zijn er meestal ook wel "wetten".
Er zijn altijd wel enkele wijsneuzen die het beter weten. Guess what, vrije meningsuiting of niet, regels moeten ook gevolgd worden.
Ge moet ook geen sympathie verwachten als ge op bv een holebiforum gaat zitten verkondigen dat alle homo's en lesbiennes opgehangen moeten worden.
Hangt van de host af. Een host behoudt zich nog steeds het recht enkel regels op te stellen.conquerpoy_123 zei:maar als je zelf een site maakt, daar gaat het over....
conquerpoy_123 zei:Vlieg je in de gevangenis als je "dikzak" zegt ?
GMotha zei:Hangt van de host af. Een host behoudt zich nog steeds het recht enkel regels op te stellen.
Als ge een host vindt waar ge alles van moogt doen, wie houdt u dan tegen?
_DM_ zei:Racisme is geen mening, het is een misdaad![]()

Spliffsnatcher zei:...
Maar als je er even verder over nadenke dan is dat beknotten eigenlijk eenvorm van die meningsuiting beschermen. Je zorgt ervoor dat je tegelijk je mening ongehinderd kan verkondigen maar tegelij kzorg je voor minimale schade, die als we eerlijk zijn eigenlijk niet echt nodig is. die mohammed cartoons was pure provocatie en zelfs helemaal niet zo grappig.
Danzkij die beperkingen kunnen ook leugens worden aangeklaagd en kan niet elke halve gare zen science fiction verhalen als qaar af doen.
concreet: 100 procent vrije meningsuiting is iets van vervlogen tijden en achterlijke gedachten. zoals alles wat een beetje extreem is getuigt het van 0 komma nul nunancering en ik heb een afkeer van alles wat eenvoudig en makkelijk is. Dat getuigt namelijk van luiheid en gemakzucht