smason
Legacy Member
Net zoals uw avatar overigenszotteluc zei:disturbing![]()
...Ontopic: Toppunt (recentelijk) was toch wel het mahommed-cartoon gedoe, maar daar ga ik niet verder op ingaan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net zoals uw avatar overigenszotteluc zei:disturbing![]()
...
Laten we dus alle:Hellrabbit zei:welja, het zijn niet alleen leugens of idiote veronderstellingen, maar ze kunnen hier ook kwetsend werken ... en is het dus ergens logisch dat het verboden is
. Dat is toch wel een wezenlijk verschil (btw IANAL - maar heb wel de nodige cursussen Burgerlijk en Vennootschapsrecht moeten doorworstelen indertijd).
) en natuurlijk de oervorm van het sociaal darwinisme. Been there, done that en toen kwam het socialisme.

maar tis net als tweak zegt: haalt het iets uit ....
en betalen zulde 
dJeez zei:Zeg Arifiene was jij geen studente in de rechten? Zo ja, dan zou je het publiek hier onderhand toch al mogen wijzen hebben op het feit dat racisme geen misdaad, maar wel een misdrijf is. Dat is toch wel een wezenlijk verschil (btw IANAL - maar heb wel de nodige cursussen Burgerlijk en Vennootschapsrecht moeten doorworstelen indertijd).
[/size]
. En ik denk dat we allemaal wel hetzelfde denken en de moeite niet zullen nemen om het verschil tussen misdrijf/misdaad uit te leggen. Dit om de simpele reden dat het waarschijnlijk niemand zal interesseren
.
.I know, maar jij was de enige waarvan ik het meende te weten die ik totnogtoe in deze thread had zien posten. Doorgaans geef je er wel een opmerking over (maar misschien ben je dat ondertussen al beu aangezien het toch niet veel uithaaltArifiene zei:Dat ben ik inderdaad. er zitten er hier nog hoor.
).dJeez zei:I know, maar jij was de enige waarvan ik het meende te weten die ik totnogtoe in deze thread had zien posten. Doorgaans geef je er wel een opmerking over (maar misschien ben je dat ondertussen al beu aangezien het toch niet veel uithaalt).
._DM_ zei:Tweak: Ik weet waar die quote over gaat hoor, maar je kan hem (als je het dus niet weet) ook interpreteren zoals ik hem hier gebruik
Namelijk dat iedereen hier maar zit te zagen dat de vrijheid van meningsuiting in België niet meer bestaat ipv even verder te denken en geen simpele propaganda ven een niet nader genoemde partij zonder nadenken te slikken![]()
wlibaers zei:Je hebt liever dat ze allemaal de totaal absurde pro-multicult propaganda slikken? Of de "alles gaat fantastisch goed" propaganda van 't blauw konijn? Liever Stevaert-stijl "vandaag alles gratis, morgen nog veel meer gratis"?
Arifiene zei:Sinds een zekere Z. Reticula de opmerking gaf dat ik teveel 'pochtte' met men rechtenstudies, kan de juridische correctheid van dit forum me gestolen worden.
, waarom heb je "pochtte" tss aanhalingstekens gezet? toch niet om te lachen met de fout van een ander?
Ik zie niet in wrm ik niet zou 'pochen' met mijn rechtenstudies, aangezien iedereen kan pochen met zijn studies... Iemand die informatica doet kan da evengoed doen (alleszins tegenover mij dan, want ik ken er nix van). Iedereen zou toch trots mogen zijn op de studies die ze doen... Nuja, ge begrijpt me wel. Tis wanneer bepaalde personen daar opmerkingen beginnen over te maken dat het vervelend wordt...zotteluc zei:sinds wanneer spreekt z. reticula in naam van ons allemaal?
natuurlijk poch jij met je rechtenstudies en natuurlijk lachen wij ermee, maar hey, dat hoort erbij.
dus zal ik het eens braaf vragen, en ik spreek in naam van mezelf:
arifiene, wil jij plz terug waken over de juridische correctheid van dit forum?
in ruil mag je af en toe een beetje pochen met je rechtenstudies!![]()
(tenslotte: je mag blij zijn dat je rechten studeert, als het germaanse was geweest had ik een post moeten maken waarin ik je een beetje te kakken zou zetten! de onvoltooid verleden tijd van pochen in de eerste persoon enkelvoud is immers "ik pochte" is en niet "ik pochtte"!!! :naughty:
maar dat doe ik dus niet)
(verdomme, nu doe je me twijfelen, waarom heb je "pochtte" tss aanhalingstekens gezet? toch niet om te lachen met de fout van een ander?
miljaar dan sta ik hier te kakken omdat ik je uitlach met een fout die niet van jou is!)
nah zal wel ni
![]()

._DM_ zei:Tweak: Ik weet waar die quote over gaat hoor, maar je kan hem (als je het dus niet weet) ook interpreteren zoals ik hem hier gebruik
Namelijk dat iedereen hier maar zit te zagen dat de vrijheid van meningsuiting in België niet meer bestaat ipv even verder te denken en geen simpele propaganda ven een niet nader genoemde partij zonder nadenken te slikken![]()
Ulixes zei:Het is maar jouw bekrompen geest die het verdedigen van de vrije meningsuiting aanziet als niets meer dan een poging om het VB goed te praten. Ik heb nog altijd geen fatsoenlijk antwoord gezien op de argumenten in de eerste post van wlibaers in dit topic...
Allemaal veronderstellingen. En zelfs al zou het zo zijn: het is maar normaal dat degenen die zich bedreigd voelen het eerst reageren._DM_ zei:Het zijn hier nochtans meestal de VB'ers die zo staan te zwaaien met die vrije meningsuiting.
Tweede post idd, en dat zijn wel degelijk argumenten pro vrije meningsuiting die voor discussie vatbaar zijn. Als je overigens beweert dat een mening niet ter discussie kan staan, dan kan je die welke je niet aanstaan inderdaad beter domweg verbieden ipv te pogen er tegen in te gaan.En je hebt het waarschijnlijk over zijn tweede of derde post, gezien zijn eerste post niet veel argumenten bevatte.
Die bewuste post ook niet, dat is vooral zijn mening op de dingen.
En die kan je niet ontkrachten, bij mijn weten.
Waarom zou ik klagen over dit forum? Wie de infrastructuur voorziet, bepaalt ook wat ermee gebeurt. Al is het ongetwijfeld zo dat indekkingsdrang en zelfcensuur hun oorzaak vinden in het politiek correcte angstklimaat van de zelfverklaarde tolerantenedit: Mijn bekrompen geest, ok hoor
Moet je dan trouwens ook niet beginnen klagen over dit forum ?
Ah ja, je mag niet 'flamen' en dit gaat in tegen de vrije meningsuiting...