Archief - Corrona Beer bevriezen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phil

Legacy Member
Over bier en vriezen, hier in Japan zetten ze hun glazen altijd id vriezer.
Dus als ge hier een pintje besteld, krijgt ge een ijs ijskoud pintje. (ijs hangt nog op het glas, het ijs dat aan de binnenkant van het glas zat, drijft in uw bier, etc etc, onaangenaam :p )

Maar bon, dat geheel offtopic ;-)

ComputerVISTA

Legacy Member
Als ge een witte van hoegaarden besteld zou dat normaal gezien ook in een gekoeld glas moeten zijn hoor, wel niet dat het ijs erop hangt :p

BMW lover

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Als ge een witte van hoegaarden besteld zou dat normaal gezien ook in een gekoeld glas moeten zijn hoor, wel niet dat het ijs erop hangt :p

das heel juist

ComputerVISTA

Legacy Member
Spijtig dat ge dat zo weinig tegen komt, ken maar 1 taverne waar ze dat nog doen.

Phil

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Als ge een witte van hoegaarden besteld zou dat normaal gezien ook in een gekoeld glas moeten zijn hoor, wel niet dat het ijs erop hangt :p


niet met een gewoon pilske he :p

(en het ijs hangt er serieus op hoor :p )

bludgeoned

Legacy Member
Phil zei:
Over bier en vriezen, hier in Japan zetten ze hun glazen altijd id vriezer.
Dus als ge hier een pintje besteld, krijgt ge een ijs ijskoud pintje. (ijs hangt nog op het glas, het ijs dat aan de binnenkant van het glas zat, drijft in uw bier, etc etc, onaangenaam :p )

Maar bon, dat geheel offtopic ;-)

om slechte smaak te verdoezelen
net zoals ze met het bier in Brazilië doen

Bontus

Legacy Member
Het is ook bewezen dat je sneller drinkt van kouder bier.
Dus over een avond tijd betekent 1 a 2 graden kouder waarschijnlijk een pintje meer verbruik.

bludgeoned

Legacy Member
een te koude pint doet zeer aan mijn maag
Het bevriest mijn smaakpapillen
dus toch liever een graad of 3/4
gewoon zoals het hoort dus

Avondland

Legacy Member
Koud bier ad fundum voelt bij momenten pijnlijk aan. Zeer degoutant wanneer je net aan een halve liter bezig bent in een Salamander ...

ComputerVISTA

Legacy Member
Avondland zei:
Koud bier ad fundum voelt bij momenten pijnlijk aan. Zeer degoutant wanneer je net aan een halve liter bezig bent in een Salamander ...

Drink jij liever lauw bier dan? :p

Bontus

Legacy Member
4 graden lijkt me fris genoeg.
for some obvious reasons wil Maes graag 'superchilled' bier

ComputerVISTA

Legacy Member
reteiP zei:
4 graden lijkt me fris genoeg.
for some obvious reasons wil Maes graag 'superchilled' bier

Ze denken misschien dat het dan beter smaakt... wat natuurlijk niet zo is ^^

Zoals ze in the flying circus al zeiden maar dan met Maes erin:

Maes is like sex in a canoe, it's fucking close to water. :D

Dr_pimpie

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Spijtig dat ge dat zo weinig tegen komt, ken maar 1 taverne waar ze dat nog doen.

ken ook een plaats maar daar noemt da eskimo, mss moete daar nekeer achter vrage

Darkness

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Spijtig dat ge dat zo weinig tegen komt, ken maar 1 taverne waar ze dat nog doen.
dat ligt aan bij u, hier krijgt ge praktisch overal hoegaarden in een "bevroren" glas, en waar ze dat niet geven ga ik niet :p

Genius

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Als ge een witte van hoegaarden besteld zou dat normaal gezien ook in een gekoeld glas moeten zijn hoor, wel niet dat het ijs erop hangt :p

Als ge Duvel bestelt normaal gezien ook dacht ik.

Skoran

Legacy Member
Ik heb thread niet volledig gelezen maar op mad labs op ngc hebben ze juist de wetenschappelijke uitleg gegeven :)

En dat herhalen ze toch vaak dus ge kunt altijd eens kijken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan