Phil
Legacy Member
Over bier en vriezen, hier in Japan zetten ze hun glazen altijd id vriezer.
Dus als ge hier een pintje besteld, krijgt ge een ijs ijskoud pintje. (ijs hangt nog op het glas, het ijs dat aan de binnenkant van het glas zat, drijft in uw bier, etc etc, onaangenaam
)
Maar bon, dat geheel offtopic ;-)
Dus als ge hier een pintje besteld, krijgt ge een ijs ijskoud pintje. (ijs hangt nog op het glas, het ijs dat aan de binnenkant van het glas zat, drijft in uw bier, etc etc, onaangenaam
)Maar bon, dat geheel offtopic ;-)




