sandervdw
Legacy Member
Hefty Rabbit zei:https://www.hln.be/antwerpen/zorgwekkende-enquete-bij-eerstejaarsstudenten-universiteit-antwerpen-een-op-zeven-worstelt-met-donkere-gedachten~af8b0d99/
Deze zijn pas de slachtoffers van de coronacrisis/-maatregelen. En zo zijn er veel meer dan die paar duizend die in het ziekenhuis liggen.
Ik heb geluk dat ik al enkele jaren unief achter de rug heb en het wat ken, maar wees nu maar eens eerstejaars eh.
Om de duizenden en duizenden zelfstandigen niet te vergeten.
En serieus, wie gaat er zich (willen) houden aan dat impliciet verbod om kerstmis alleen in kleine kring te vieren?
Ook niet overdrijven he, Ja, voor eerstejaars is het heel zwaar. Maar die 10000 doden zijn toch wel de slachtoffers...
Daarna heb je nog alle mensen die alleen achterblijven omdat hun partner gestorven is.
In een "normale" omgeving krijgt 20% van de bevolking ooit te maken met een depressie. Die 14% is hoog, maar je moet het eigenlijk vergelijken met de "normale" situatie.
En hier wordt kerstmis gevierd met ons 2. itt de meerdere feesten met 20-40 man die we op normale jaren hebben.
kay-gell zei:Kinderen dragen het virus minder snel over dan volwassen, dat is de reden daarachter vermoed ik.
Maar dat is dus niet het geval ...
