math zei:
Mondmaskers zorgen ervoor dat mensen met corona nog naar buiten kunnen zonder andere te besmetten.
Moest het niet verplicht zijn zou corona zich sneller verspreiden
Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Moeten die niet in quarantaine?
Vandaag een fietstochtje gaan maken door Vlaanderens velden, kruis je plots een gemeente waar je dan mensen moederziel alleen op een fietspad naast een steenweg ziet rijden en puffen met zo een mondmasker op.
We zijn het gewoon totaal kwijt, de oorzaak van de 'tweede golf' zijn de bubbels die te groot werden en de manier waarop daar mee werd omgesprongen, niet door buiten elkaar te besmetten.
Tijdens de fietstocht ook een provincienest gepasseerd met toch wat redelijke winkelstraten, er was geen kat te bespeuren, wat wil je ook als je daar buiten moet lopen met een mondmasker in die loeihete winkelstraat, helemaal alleen dan nog, want een vriend(in) of partner mag niet mee...
Gisteren ben ik samen met mijn broer een tuinset gaan ophalen bij Brico, ik ging samen met mijn broer omdat 1) hij een camionette heeft en 2) je zo een set niet alleen kan versjouwen. Kregen we daar bij Brico toch niet onder ons kloten zeker omdat we daar met twee waren, alsof we op dat moment (we droegen een smoelvod) de volksgezondheid in gevaar aan het brengen waren...
Het is pure waanzin aan het worden, hoog tijd dat het verzet tegen deze ridicule maatregelen wat begint op gang te komen.