Ik heb ooit nog rekken aangevuld; en ik raad iedereen eens aan om dat te doen, en dan nog eens komen janken da de data nie gecontroleerd worden.
Weet je wel wat voor een absurd trage rekkenaanvuller je zou zijn moest je elke datum checken?
Maar dan nog komt een supermarkt nooit in de buurt van een nachtwinkel qua producten die niet meer goed zijn.
Een maand of 2 geleden in Gent eens een Twix gekocht in een Overpoort-nachtwinkel waar ik net niet moest van kotsen. ( waarschijnlijk 2 jaar overtijd, en de chocolade die al een duizendtal keer gesmolten en opnieuw gestold was...

)
Maar zo rap ga je heus niet dood -gelukkig maar.