Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
T€RM!N4T0R zei:Toch beter traag maar dan wel goéd?
En besides, als je de NIEUWE producten ACHTERAAN zet zal je zulke problemen niet zo snel krijgen en moet je überhaupt niet zoveel naar vervaldata kijken. Zo komt het automatisch wel goed... (niet dat er dan nooit meer es een misser kan gebeuren eh)
T€RM!N4T0R zei:Dan is dat maar zo. Het gaat hier wel nog altijd over voedsel...
Een levensnoodzakelijk iets moet wel in orde zijn en mag geen infecties bevatten. In die zin heeft een supermarkt een verantwoordelijke functie en die nemen ze niet als ze tijdsgebrek aanhalen als reden voor dit verzuim.
T€RM!N4T0R zei:Je moet et nie in t belachelijke trekken zu.
T€RM!N4T0R zei:Toch beter traag maar dan wel goéd?

)T€RM!N4T0R zei:Alle reply's al gelezen in deze topic dan? Als dit herhaaldelijke keren voorkomt zou je al eens anders beginnen denken.
En ja, het is dus wel degelijk mogelijk dat je een voedselvergiftiging oploopt nadat je iets eet dat overtijd is...
T€RM!N4T0R zei:Toch beter traag maar dan wel goéd?
En besides, als je de NIEUWE producten ACHTERAAN zet zal je zulke problemen niet zo snel krijgen en moet je überhaupt niet zoveel naar vervaldata kijken. Zo komt het automatisch wel goed... (niet dat er dan nooit meer es een misser kan gebeuren eh)

Hmgrwngd zei:Je kunt dat echt niet doen, alles controleren. Al eens op gelet hoeveel producten er niet zijn, en hoeveel er gekocht/verkocht wordt ?


Omdat je in een groot warenhuis minder controle hebt dan in restaurants natuurlijk! Of denk je dat je na het miljoenste zakje chips in die rekken te proppen het nog kan schelen of die chips wel nog goe zijn ?T€RM!N4T0R zei:Maar mij gaat het niet om die speciale aandacht voor de vervaldata. Wat ik vooral niet afkan is dat men de producten die NIEUW zijn VOOR de oude zet. Geen wonder dat er dan een de dupe van is om een product in handen te hebben dat al een paar dagen, soms weken en zelfs maanden overtijd is. Ik hoef daar toch geen tekeningetje bij maken zeker?
En het is volgens mij niet de plicht van de consument om te controleren dat wat men koopt nog niet overtijd is. De verkoper moet ervoor zorgen dat zijn producten in orde zijn. Wat een gemakzucht anders zeg...
Ik moet er ook voor zorgen dat ik mijn werk goed doe (wat niet meer dan normaal is!).
Stel je anders maar eens voor dat je lekker gaat eten op restaurant maar dat je een biefstuk voor je neus krijgt die al 3 weken in de koelkast gelegen heeft. Smakelijk!
Ik zie niet in waarom dat in een grootwarenhuis (en kleinere winkels) anders zou moeten zijn. :ironic:

aXl_ zei:nee hoor, als je te traag bent dan ziet de grote chef dat door z'n video bewakings systeem en komt ie je even de les spellen
(geen gb vakantiewerk voor mij meer)

Haruto zei:Een vervallen product zult ge bij ons NOOIT vindenen zo hoort het ook.
T€RM!N4T0R;7770227 zei:Maar mij gaat het niet om die speciale aandacht voor de vervaldata. Wat ik vooral niet afkan is dat men de producten die NIEUW zijn VOOR de oude zet. Geen wonder dat er dan een de dupe van is om een product in handen te hebben dat al een paar dagen, soms weken en zelfs maanden overtijd is. Ik hoef daar toch geen tekeningetje bij maken zeker?
En het is volgens mij niet de plicht van de consument om te controleren dat wat men koopt nog niet overtijd is. De verkoper moet ervoor zorgen dat zijn producten in orde zijn. Wat een gemakzucht anders zeg...
Ik moet er ook voor zorgen dat ik mijn werk goed doe (wat niet meer dan normaal is!).
Stel je anders maar eens voor dat je lekker gaat eten op restaurant maar dat je een biefstuk voor je neus krijgt die al 3 weken in de koelkast gelegen heeft. Smakelijk!
Ik zie niet in waarom dat in een grootwarenhuis (en kleinere winkels) anders zou moeten zijn. :ironic:
Hebben jullie geen producten die kwazie niet verkopen , zelden of nooit besteld worden en zo ook aan uw controle ontsnappen ? sterk 
