aXl_
Legacy Member
dadash zei:Heb ik ooit eens gedaan. Ik beklaag het me nog altijd.
Adam en Eva waren perfecte wezens, hun kinderen waren dus ook bijna perfect, dus als Eva aanpapt met haar zonen dan is er geen gevaar voor gehandicapte kinderen of zo door dat ze dus perfect zijn. Het is pas na verloop van tijd dat we minder en minder perfect zijn geworden en dat het dus beter is geen incest te doen.
Toen ben ik gestopt met hem te proberen overtuigen dat creationisme flauwekul is.
dat zou dan wel de eerste keer zijn dat de bijbel iets afkeurt uit praktische overwegingen. Volgens mij beschouwt de bijbel incest nog steeds als "moreel verkeerd" ipv "toch niet aangeraden ivm gehandicapten enzo...".
nuja

