Archief - Cirkels blazen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hollow

Legacy Member
Een heel goedkope manier om zelf een 'pijpje' te maken is het volgende: ge neemt een plastieken fleske water van 50cl, ge giet(of drinkt) 60%-70% vant water eruit. Vervolgens steekt ge een (liefst filter) sigaret aan. Ge brandt met het topke van u sigaret een gat in de fles (zijkant dus) ong. 1-2 cm boven de waterlijn. En dan trekken, krijgde zo ne lichte tabaksrook, tesame me waterdamp binnen :p
Mja de meeste zulle da wel kenne zeker :unsure:

Mr. M

Legacy Member
nah das geen brol, maar natuurlijk is een andere waterpijp wel beter
btw nooit gedaan met cigaretten (but then again, ik ook rook geen cigaretten)

al meermaals met plastieke fleskes gedaan en da gaat goed ze :)
ook:
ge pakt een grote fles, snijd in die dop een gat met een houderke voor tabak of ander rookwaar (mja k weet ni hoe ge da deftig kunt make, die da wij gebruikte kwam van een metale pijpke)
en ge maakt een gat benede in de fles

ge vult die fles met water (hou het gat toe)
dan als ge da ding vanbove aansteekt laat ge het water uit de fles lopen door da gat benede
zo trekt heel de fles vol rook

en dan draait ge de stop er af en probeer zoveel mogelijk rook binne te hale (duurt wel een paar keer eer de fles leeg was (was een van 2 liter))

en zo maakt ge dus een gravity bong :p

fixer187

Legacy Member
nu we toch bezich zijn over zelfgemaakte pijpen


- Neem een fles, een emmer water ( goed gevuld ) en een pijp of eventueel een sigaret.
- Snij de onderkant van de fles af, maak bovenaan in de curve van de fles een gaatje. ( zie dat dit dezelfde grootte is als de diameter van de pijpstaafje of sigaret, zo weinig mogelijk locht laten doorgaan ).

- Draai het flesdopje eraf, plaats de fles in de emmer ( het gatje een 10cm boven het water ).
- plaats de pijpcilinder of sigaret in het gatje ( zie dat dit niet het water raakt in de fles en dat je wat speling hebt ).
- Begin te zuigen aan de dop.
- Je zal zien dat de fles met rook zal vullen maar tegelijk ook het water in de fles zal stijgen.
- Nu komt het moeilijke stuk, je zal de fles moeten geleidelijk omhoog moeten trekken terwijl je rustig de fles met rook zuigt. Hier is wel wat timing voor nodig, doe je dit verkeerd komt het water in de pijp of sigaret.
- Als je dit goed doet kan je heel de fles met rook vullen todat de fles nog een paar cm in het water zit.

- Normaal zal je nog wat adem overhebben, begin nu hard te trekken en trek de fles uit het water. De rook zal daardoor snel uit de fles getrokken worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan