exploder
Legacy Member
Weet je soms hoe dat noemt? Gent is wel beetje dichter dan antwerpen*Bios* zei:Shanti bazaar in antwerpen.
In gent is er ook zon winkel dacht ik.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je soms hoe dat noemt? Gent is wel beetje dichter dan antwerpen*Bios* zei:Shanti bazaar in antwerpen.
In gent is er ook zon winkel dacht ik.

, enja, tuit idd u lippen, kaken open, en voor da rondeke laat ge u kaken naar achter "schieten"das volgens mij gewoon den shanti da ge bedoeltfixer187 zei:In Antwerpen in de Pornstar ( zijstraat van de Meir naar de USA import ) verkopen ze beide.
Osi` zei:Als er veel wind is, lukt het idd wel niet zo goed ;p want rook is enorm gevoelig voor wind, gewoon in uw kamer doen, waar het donker is enzo en geen wind!
Ma bon, niemand weet waar je appeltabak of andere soorten tabak kan kopen in een winkel in Limburg? Liefst in hasseltEn de prijs van zo'n soort tabak?
Kzou nie speciaal naar turkije willen vliegen voor tabak![]()
exploder zei:Weet je soms hoe dat noemt? Gent is wel beetje dichter dan antwerpen![]()

Osi` zei:Zou leuk zijn moest ik de naam en plaats ergens wat weten
Maja, anders kan ik eens aan de turken of marokanen vragen waar je zoiets kunt vinden, fruittabak!
Zojuist m'n turkse waterpijp gekregen van m'n stiefoma ^^ ziet er zalig en huge uit en gelukkig 2 pakjes fruittabak liggen, munt en appel. Vanavond of seffes ies uitproberen

Pornstar is gwn een merk dat ze daar verkopenfixer187 zei:In Antwerpen in de Pornstar ( zijstraat van de Meir naar de USA import ) verkopen ze beide.
het noemt wel degelijk Shanti Bazaar
) geen slechte waterpijpen, maar na x aantal tijd gaan ze gewoon naar de kloten. De echte waterpijpen uit Turkije, Marokko, e.d. kosten al gauw 70€, maar dat merk je ook echt wel aan de kwaliteit. Ik woon boven een theesalon/rooksalon en die pijpen zijn echt van zeer goede kwaliteit (vandaar dat ik dit weet btw).
.ge hebt gewoon de smaak van die whiskey bij u rookexploder zei:Kheb juist een gekocht van 30euro, dus zo'n chinesen blijkbaar
Mareuhm, wat is eiglijk effect als je whiskey in waterpijp doet?
)In hasselt weet'k nix maar hier in bilzen centrum ligt er ne winkel op't stadplein, "den echten roker" noemt die, daar heb'k al appeltabak zien liggenOsi` zei:Als er veel wind is, lukt het idd wel niet zo goed ;p want rook is enorm gevoelig voor wind, gewoon in uw kamer doen, waar het donker is enzo en geen wind!
Ma bon, niemand weet waar je appeltabak of andere soorten tabak kan kopen in een winkel in Limburg? Liefst in hasseltEn de prijs van zo'n soort tabak?
Kzou nie speciaal naar turkije willen vliegen voor tabak![]()



OFwel zijn idd je kooltjes te oud, ofwel is niet alles goed "afgesloten", m.a.w. luchtdicht.Osi` zei:Fruittabak zoals appeltabak ofzo, rook je met een turkse waterpijp hé. Want fruittabak is zo'n beetje plakkerige boel en da is volgens mij nie echt rookbaar als je dat rolt ofzo zenne. Je hebt ook gewoon pijptabak voor in een echte houten pijp of gewoon roltabak.
Anders zal ik eens kijken naar die winkel, ik woon immers toch niet ver van Bilzen dus.
Ik heb m'n waterpijp nu, maar allez, em werkt niet zo heel goed, kheb het bokaaltje met watergevuld tot de steel (waar de rook inkomt) 3 cm in water zat (zoals de handleiding het zegt) maar elke keer als ik eraan trekt, komt er amper rook uit, of het duurt zeker 20 30 trekken voor ik degelijk veel rook inadem :/ Maar de kooltjes zijn wel 2 jaar oud en het fruittabak eigenlijk ook. Want die zat 2 jaar op de kast bij mijn stiefoma en die gaf me da dan![]()
Op pukkelpop bv izjn die waterpijpen dubbel zo groot, maar da kleintje... Het sleurt echt goed. Mss ook wel wat te veel rook want we waren veeel te duizelig eelsan (door gewone appeltabak). Soit, volgende keer doen we andere fruittabak, schijnt da appelsien en aardbei supergoed doorsmaken

exploder zei:Probeer het met een waterpijp, dan heb je veel meer rook
Trouwens, weet iemand waar je goedkoop waterpijpen kan vinden in Belgie?