Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(dit is alleen wat ongezonder)die vriend van mij doet dat nogthans met doodgewone sigarettenOsi` zei:Met een sigaret moet je dat ook niet doen (ik denk dat je wel iets anders bedoeld, want ik doe dat ook hoor)

Osi` zei:Wat ik ook bv kan, is een watervalleke.
Eerst aan uw "saf" trekken (nog niet inhaleren) en dan de rook uit je mond laten lopen (niet blazen, maar echt gewoon laten uitlopen) en dan met je neus de rook inzuigen en inhaleren en uitblazen met uw mond/neus =)

nee, niet echt. ik had er wel pas een vrij grote/goeie in turkije gekocht voor 11€. dus als ge iemand kent die naar turkije gaat. laat die dat dan maar meebrengenexploder zei:Probeer het met een waterpijp, dan heb je veel meer rook
Trouwens, weet iemand waar je goedkoop waterpijpen kan vinden in Belgie?

ComputerVISTA zei:The mask uit de film kon een hartje met een pijlke door blazen, hoe doet ge dat?![]()

exploder zei:Probeer het met een waterpijp, dan heb je veel meer rook
Trouwens, weet iemand waar je goedkoop waterpijpen kan vinden in Belgie?
reen zei:Hey,
ik vraag mij af hoe je van die cirkels moet blazen met rook van een sigaret? Ik zag het net op een film, en ik zou het ook wel willen kunnen
Grtz

Osi` zei:Bongs zal je niet echt vinden in België denk ik, Er waren wel winkels die kweekgerieven verkochten en ook bongs enzo, headshosp, geloof in antwerpen (gesloten), gent en zaventem .. Maar of ze er nog zijn? Geen idee.

)sneax zei:zeg luidop 'AUAUAUAUAUAUAUAUAUAU' (AU), in die positie uw lippen iets meer tuiten (zoals ge wss in de film gezien hebt) en dan uw kinnebak in snokjes lichtjes meer open/toe doen (maar niet effectier open/toe) NIET uw longen ofzo gebruiken, dus enkel de rook uit uw mond
zo doe ik het, en idd ik hou de rook in de mond na het trekken alsek het eerst in mijn longen laat gaan kan ik da ni dan is de rook te verdund
