Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


) waar ik ongeveer 10.5 euro het uur krijg. K mocht daar wel maar 4-5 uur per dag werken. Da was heel licht werk, maar ik was het daar na 2 weken echt beu door het constante gezijk en gezeur van de poetsvrouwen en de kantoorsnullekes die daar werkten.
, of die komen zeuren en mekkeren dat de handzeep in het mannentoilet op is
, en dan bestaat de truck erin om meteen door uw onhandigheid duidelijk te maken dat ze het alleen ook sneller kunnen
)
Logistieke sector?Myst!Q zei:Lol een bureaujobke is ook niet alles ze, no thanks, gene bureaujob voor mij
Mijn vakantiejobke als magazijnier is mij heel goed bevallen, ge zijt in beweging en gebt verantwoordelijkheid en tis nie zwaar.
Das ideaal zoiets.
Later droom ik van een jobke als technicus en hoop ik eventueel automatisatie te doen van bedrijven. Ofwel gaak voor een functie als field engineer. Wat heel goed in mijn bereik ligt als bachelor elektronica. Nuja, men eerste jaar hoger verloopt goed en khoop da zo te houden![]()

[UBS] ruulleezz;6867208 zei:Ik heb eens vakantiewerk gedaan op kerstmis en nieuwjaar. Ge denkt dat er toch niet veel mensen gaan winkelen op kerstavond, of oudejaar.....
ONGELOFELIJK wat volk er was. Daar stond ik dingen in rekken te zetten, en ALLES stond vol mensen (met natuurlijk de kleine in de kinderwagen).
Ik snap sommige mensen toch niet hoor, waarom in Hemelsnaam nog zo laat gaan winkelen???
Smontje zei:Er is hier zo een discussie op gang van wat "zwaar" werken is.
Er is geen twijfel bij het feit dat de bouw één van de sectoren is waar er hard moet gewerkt worden en niet te vergeten die mensen worden daar ook naar betaald. (Klinkt volgens mij zeer logisch).
Ik lees zo hier en daar dat men slecht bezig is als men meer dan bepaalde aantal uur per dag werkt... Nu, zo een veronderstelling maken is fout!
Als iemand een behoefte heeft om veel te werken en het totaal niet erg vindt dan is het zijn volledig recht om zijn werk capaciteiten te benutten.
i.m.o ik braak gewoon van een 9-5 principe. Ik durf beweren dat je met dit principe er wel geraakt in het leven maar het zal niet op een hoog niveau zijn. Want bij een dergelijke principe overstijg je jezelf niet en dat is zeer jammer.
(Alle respect voor de mensen die enkel maar dit willen of kunnen)
Maar waar velen de fout ingaan is zwaar werken vergelijken met handarbeid.
Zwaar werken kan perfect gepaard gaan met verantwoordelijkheid, kansen moeten geven aan andere mensen, ethisch/economisch handelen in bepaalde zaken,... Mentaal werken is zwaar in functie van de taak die je uitoefent binnen een bedrijf. Vb: Vele mensen denken dat een directeur zijn heel gemakkelijk is maar niets is minder waar vrienden.
Wees kritisch in zulke topics en verkoop geen volks ethiek
.Dark^Wolverine zei:De + kant om daar te werken was dan wel, dat je gewoon naar het magazijn kon lopen en daar wat drank "lenen" en nuttigen. Toch als je de laten hebt en je bent de enige van uw afdeling.
Myst!Q zei:Kga niet ontkennen dat er geen dagen zijn waarop het rustiger is maar de dagen dat er constant palletjes van 20 platen van den band rollen zijn zware dagen
Het toestel ( 15 kg ) waar ge dus het staal moest mee verpakken moeste ook constant meesleuren, geen werk voor totale slappelingen tbh .. Kwas na dag 1 volledig kapot en toen dak thuis ben gekomen om 17u30 bennek om 19 uur al in mijn bed gekropen
Ik heb respect voor iedereen die werkt en gelijk wel werk maar trek niet iedereen over dezelfde lijn .. Ik durf er gerust mijne spaarpot opzetten da zeker 1/2 van dit forum na dag 1 het gewoon al opgeeft
Ik kan ook lang werken, keb eens nen dag van 8 uur smorgens tot 10 uur savonds elektriek liggen leggen ( int zwart weliswaar ) maar ik kan dus degelijk ook lang werken maar niet in een staalfabriek![]()
binnnen 3 maanden men kraanopleiding volgen :applause: