Archief - carrefour lonen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sephiroth

Legacy Member
ik heb deze paasvakantie een job in de beenhouwer van de carrefour
weet iemand welke lonen die geven, en hoe het werk is? (ik ben 18 jaar)
(ja sorry van hier te vragen ma ik ben da vergeten te vragen aan de telefoon :p, en nu ist te laat om weer te bellen)

[BE]Nevermore

Legacy Member
Ge gaat uw contract toch eens lezen voor ge daar al uw eigendommen wegschenkt aan carrefour? :D

Sephiroth

Legacy Member
PureFun zei:
Je aanvaard een job zonder de lonen te kennen ? :unsure:
voor een vakantiejob bij carrefour weet ge toch dat het goeie lonen zijn...
en serieus weet niemand dit

marcel

Legacy Member
euh, in den tijd dat het nog gewoon GB was, verdiende ik op een maand het dubbele bij Colruyt als mijne maat bij hun, beiden als jobstudent

Radiance

Legacy Member
Sephiroth zei:
ik heb deze paasvakantie een job in de beenhouwer van de carrefour
weet iemand welke lonen die geven, en hoe het werk is? (ik ben 18 jaar)
(ja sorry van hier te vragen ma ik ben da vergeten te vragen aan de telefoon :p, en nu ist te laat om weer te bellen)
Zal op uw leeftijd tussen de 6 & 7 euro net liggen.

marcel @ dat zal dan ook wel iets te maken hebben met het aantal werkuren.
voor een vakantiejob bij carrefour weet ge toch dat het goeie lonen zijn...
Hah, hoe je daar bij komt .. :) 't Is een van de weinige vakantiejobs die je kan vinden in het paasverlof, dus waarom ook niet, maar goed betaald kan je dat amper noemen.

systech

Legacy Member
Kheb gewerkt in de boekhoudafdeling van Carrefour vorige zomer... loon was gemiddeld, ni echt zo speciaal...

-etienne-

Legacy Member
vroeger paar dagen in carrefour gewerkt, ik kreeg een dikke 8 euro en was 17jaar of zo

Furyan187

Legacy Member
grootwarenhuizen -> BIG NO NO!!!!!

Als je geld wil verdienen, afwasser aan de kust, ze vinden geen zotten nie meer die da willen doen. Dus betalen ze goed

Error_909

Legacy Member
Ik heb er 2 zomer geleden gewerkt en ik verdiende 8,6€ per uur voor de rekken te vullen met schoolgerei.

marcel

Legacy Member
Coldhand zei:
grootwarenhuizen -> BIG NO NO!!!!!

Als je geld wil verdienen, afwasser aan de kust, ze vinden geen zotten nie meer die da willen doen. Dus betalen ze goed

en waarom vinden ze geen zotten meer? omdat die zotten moeten werken in slechte omstandigheden, + te veel uren... en s'avonds in de garage slapen

Sephiroth

Legacy Member
Coldhand zei:
grootwarenhuizen -> BIG NO NO!!!!!

Als je geld wil verdienen, afwasser aan de kust, ze vinden geen zotten nie meer die da willen doen. Dus betalen ze goed
zot, ik em da vorig jaar gedaan
da was pas afzien
nooit meer

Firefoxbt

Legacy Member
marcel zei:
en waarom vinden ze geen zotten meer? omdat die zotten moeten werken in slechte omstandigheden, + te veel uren... en s'avonds in de garage slapen


sinds wanneer moet je slapen bij je werkgever 's nachts ?

GhO$T

Legacy Member
Coldhand zei:
grootwarenhuizen -> BIG NO NO!!!!!

Als je geld wil verdienen, afwasser aan de kust, ze vinden geen zotten nie meer die da willen doen. Dus betalen ze goed
sommige mensen doen misschien liever een rustig jobke tegen een gemiddeld loon ipv keihard afgebeuld te worden tegen een wat hoger loon.

Firefoxbt zei:
sinds wanneer moet je slapen bij je werkgever 's nachts ?
als je niet van de kust bent zijn er soms werkgevers die kost & inwoon aanbieden als je daar gaat werken (gaat uiteraard af van u loon) maar je weet nooit waar je dan terecht komt natuurlijk... maar in de garage zou beetje heel extreem zijn :D

NeoGeo

Legacy Member
Sephiroth zei:
zot, ik em da vorig jaar gedaan
da was pas afzien
nooit meer

Ik vond het wel fijn, beginnen om 14u, tegen de avond een lange pauze, na het werk blijven plakken en pinten drinken op kosten van de baas, daarna kan je nog uitgaan enzo...

Misschien had ik gewoon geluk, dat kan ook...

Ik vind het in ieder geval veel leuker als obertje spelen, als het druk wordt moeten die constant over en weer lopen, gaan ze zich opwinden, zich van tafel vergissen :bow: :rofl:

Terwijl de afwasser op zijn eigen tempo rustig kan doorwerken, dat de kok soms wat zit te zagen moet je er maar bijnemen he ^^

Enige nadeel is de kutmuziek die ze in de keuken spelen (genre QMusic), de vaste werknemers zijn meestal ook niet echt intelligent, een goed gesprek heb je er niet zo snel mee...

nico

Legacy Member
Ik werk als jobstudent bij Colruyt(1 maand in de grote vakantie) en bijna elke week 1 dag. ze betalen er goed. daar mag je zeker niet klagen.
en werken aan de zee is het meest idiote da je kan doen. mss heb je geluk maar vele worden zelfs niet uitbetaald(zwart werk en daarna opgelicht)

Furyan187

Legacy Member
jezus, is iedereen hier een watje of zo? kwerk 14 uur per dag. Als je als jonge gast zelfs geen 8 uur (of minder) wil afzien...

Daarbij, tegenwoordig is er zoveel controle, dat ge praktisch in de watten gelegd word.

Furyan187

Legacy Member
nico zei:
en werken aan de zee is het meest idiote da je kan doen. mss heb je geluk maar vele worden zelfs niet uitbetaald(zwart werk en daarna opgelicht)

Als je een beetje slim bent, bespreek je alles en zeet je alles mooi in contract. Wees gerust, ik ken genoeg zaken waar ze mensen vragen en waar ik voor meer dan 100 % vertrouwen in heb!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan