Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hellrabbit zei:²
aan al die kerels die thuis graag op blote voeten rondlopen : denk eens aan uw medebewoners :/
vergelijk het maar met de geur van een normale arm en een arm die 2 maand in de plaaster heeft gelegen 
Ik zit ook nogal dikwijls op de tafel met de benen gekruist, dus dan is het ook handig dat ik geen schoenen aan heb.night ghost 128 zei:In beide gevallen sta je toch gewoon op je voeten en gebruik je ze.
Iemand die het kan uitleggen?

night ghost 128 zei:En ik vraag mij wel af hoe het kan zijn dat bepaalde spieren meer worden getraind wanneer je op blote voeten loopt dan als je schoenen aanhebt.
In beide gevallen sta je toch gewoon op je voeten en gebruik je ze.
Iemand die het kan uitleggen?
prutseke zei:men ma zegt da da vré slecht is voor de rug
ze zit constant te zagen tegen mijn pa (die al ne zwakke rug eeft) da em sletsen of kousen moet aandoen, want da da ni goed is!
vraag me niet waarom, maar kheb da nogal horen zeggen
Scip zei:als je voeten in schoenen zitten worden bepaalde delen meer ondersteund en hoeven je spieren daar zelf niet voor ondersteuning te zorgen waardoor deze dus minder ontwikkeld worden
night ghost 128 zei:Wat mij we gezegt is door een huidspecialist, is dat je meer kans loopt om wratten te krijgen als je vaak op blote voeten rondloopt. Al hangt het er ook wel van af hoe goed je weerstand tegen dat virus is.
Dus er moet eerst al iemand met blote voeten gelope hebbe om da dan ook te krijgen... Als in uw gezin niemand wratten heeft, of degene met wratten iets draagt aan z'n voeten kunde da ni krijge.MAXXUR zei:Kan iemand mij dan nog het nut van de bak uitleggen ?ad:
Racemaniac zei:in natuur en techniek stond dat van blote voeten een verkoudheid krijgen niet meer als een mythe is.
SimonL zei:mijn pa kan 'm daar zelf boos in makenvolgens mij herinnert 't hem aan koude winternachten uit z'n kindertijd of zo
er zitten daar echt trauma's achter


. Dat is het mindere punt eraan.Scip zei:Ik loop graag rond op men blote voeten, kwestie van wa te voelen op wat ik loopMijn pa vind dit blijkbaar geen goed gedacht en zit constant te zagen dat ik ziek (verkoudheid ofzo) zal worden (door op men blote voeten te lopen). Nu, ik vind dit dikke zever, het enige dat op blote voeten lopen mij kan opleveren is vuile voeten en darmkrampen (uit eigen ondervinding, is omdat voeten koud worden ofzo). Is het nu mogelijk om van op blote voeten te lopen ziek te worden?
