Archief - Blote voeten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

amdr

Legacy Member
Ik zei het ook maar om te lachen hoor :p Ik heb da hier ooit is gelezen denk ik :D

Killstick

Legacy Member
om een verkoudheid te krijgen moet je de bacterie/virus inademen. Die koude voeten of kou van nat haar helpt de ziekte te ontwikkelen.

Je krijgt het er dus niet van maar het helpt het wel

Zo dacht ik erover

EternalSilence

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik loop constant met mijn teenslippers rond thuis. Dat is pas gezond, geen koude voeten, ze verluchten goed en mijn voeten zijn ook 'bloot'. Wa moet ge nog meer hebben ? ;)

+ in een punaise lopen zult ge nie rap tegenkomen é. God i love teenslippers ^^

ent feit dat het wetenschappelijk getest is dat mannen daar impotent van worden :scream:

Rubmifer

Legacy Member
Messias. zei:
Neen, tenzij je in iets scherp trapt en de wonde niet verzorgt tot ze geïnfecteerd is met fasciitis necroticans. Dan ga je dood.

Maar nee, ziek wordt je er niet van.

droog :rofl:

Darius Craven

Legacy Member
Ons ma zei altijd dat ge er een blaasontsteking van kon krijgen...

Ach, tegenwoordig word ne mens overal ziek van, en moet ge tal van extra's in uw voeding hebben... Ik doe wat ik wil, sterf ik jong dan sterf ik tenminste voldaan, en in tussentijd voel ik me goed :)

Racemaniac

Legacy Member
in natuur en techniek stond dat van blote voeten een verkoudheid krijgen niet meer als een mythe is :).

Squeak

Legacy Member
Met blote voetjes op koude vloer lopen is nie goe voor u pisblaasje :)

_DKsissor_

Legacy Member
voeten zijn vies op meisjesvoetjes na ^^
dus nono blote voeten :(

moehaa!

Legacy Member
ik dacht wel ergens gelezen te hebben dat koude voeten hebben de bloedvaten in je neus vernauwd. Minder groot oppervlakte van bloed in de neus dat misschien minder goed virussen en bacterien tegenhoud.
Veel zenuwen en bloedvaten in je voeten leiden naar andere plaatsen in je lichaam die belangrijk zijn, ik dacht dat acupuntuur etc daar ook gebruik van maakte.

Najade

Legacy Member
Ik loop graag op blote voeten, of, als ik te koud krijg, op mijn sokken :)

Op blote voeten lopen is goed voor ze, schoenen zijn veel schadelijker - en in mijn geval hakken nog veel meer natuurlijk, heel slecht voor de rug. Maar wat wel is, is dat het feit dat ze koud zijn uw weerstand wat vermindert (net zoals nat haar); en je dus meer kans loopt een verkoudheidsvirusje op te doen. Ge kunt u natuurlijk afvragen of het de moeite is ze daarvoor op te sluiten ;)

JeanPerrier

Legacy Member
het kan zijn dat ge daar vlugger ziek van wordt, maar alleen maar door het placebo effect. als ge echt pijst dat ge ziek wordt van op blote voeten te lopen zal het wss wel gebeuren ook

$anka

Legacy Member
op blote voeten lopen is zalig. doe dat ook dikwijls. en zelfs ni alleen binnenhuis. vroeger in gent. lekker int zonneke door de overpoort lopen op men blote voeten :)

Hellrabbit

Legacy Member
rammsein zei:
voeten zijn vies op meisjesvoetjes na ^^
dus nono blote voeten :(

²

aan al die kerels die thuis graag op blote voeten rondlopen : denk eens aan uw medebewoners :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan