Archief - Belastingsbrief

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drossie

Legacy Member
Ik heb ergens iets gelezen over een bepaalde 160€ die ge zowiezo moogt invullen... Iets ivm woon-werkverkeer ofzo... Hoe zit dat?

Ik heb brief van werkgever gekregen met alle bedragen op. Daarbuiten doe ik niet aan pensioensparen, heb ik geen leningen,... Moet ik dan nog iets anders (voordeligs) invullen dan de nummers op brief van werkgever?

SilentSpring

Legacy Member
Heideroos zei:
Ik heb ergens iets gelezen over een bepaalde 160€ die ge zowiezo moogt invullen... Iets ivm woon-werkverkeer ofzo... Hoe zit dat?

Ik heb brief van werkgever gekregen met alle bedragen op. Daarbuiten doe ik niet aan pensioensparen, heb ik geen leningen,... Moet ik dan nog iets anders (voordeligs) invullen dan de nummers op brief van werkgever?

dat is de forfaitaire beroepskost voor woon-werk verkeer geloofk.
'k zal direct eens m'n cursus Pb opdiepen;)

edit: gevonden:

die 160€ is de maximale vrijstelling voor de vergoeding woon-werk verkeer.

foghorn leghorn

Legacy Member
hm mijnen eersten belastingbrief, en kheb da jaar 0,00€ inkomsten gehad, wa moetek allemaal invullen?
ik gok da eerste van status ongehuwd
en ook mededeling van uw bankrekeningnummer - tel? ma der staat daar bij van 'WENST U DAT REKENINGNUMMER VERDER TE GEBRUIKEN, VUL DAN DE VAKJES HIERONDER NIET IN' u da vinnek maar raar. En die rekening wordt toch alleen maar gebruikt voor terug te betalen, en op 0€ kunne ze nie veel terugbetalen waarom zou ik die dan moeten invullen?
en tel is da gsm?

Oldskooler

Legacy Member
Doe die brief toch gewoon bij uw bank binnen :p. Of het kan zijn, dat de vakbond dat ook invult.

Waarom moeten wij dat eigenlijk invullen, in brussel heeft men die gegevens toch al allemaal? :p Die weten beter wat wij op een jaar gedaan hebben dan wij zelf.

Grayfox

Legacy Member
ik heb mn belastingsbrief nooit ontvangen, en nu? al 1 keer moeten invullen op mn 18ste maar daarna nooit meer iets van gehoord (21 nu)

jefdenbeffer

Legacy Member
Grayfox zei:
ik heb mn belastingsbrief nooit ontvangen, en nu? al 1 keer moeten invullen op mn 18ste maar daarna nooit meer iets van gehoord (21 nu)

Als je niet meer studeert zelf aanvragen via je plaatselijke belastingkantoor. Het niet ontvangen van de brief betekent geen vrijstelling van doorgeven van de belastinggegevens.

Blue-Bora

Legacy Member
Tot wanneer mag je eigenlijk je belastingen binnenbrengen?

Ik vul ze wel in op taxonweb....
Maar kheb gisteren men tokens maar eerst aangevraagd. Ik hoop da ik niet te laat ben

Skoebiedoe

Legacy Member
u hebt tijd tot 04/07/07

anders morgen briefke invullen en in de bus gaan steken.

Blue-Bora

Legacy Member
Skoebiedoe zei:
u hebt tijd tot 04/07/07

anders morgen briefke invullen en in de bus gaan steken.

Heb je via taxonweb normaal gezien ni meer tijd?

Normaal word da toch verlengd die datum, of is die al eens verlengd geweest?

cram

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Tot wanneer mag je eigenlijk je belastingen binnenbrengen?

Ik vul ze wel in op taxonweb....
Maar kheb gisteren men tokens maar eerst aangevraagd. Ik hoop da ik niet te laat ben

Ik doet dat ook via tax-on-web.
En wette wa?ik moest niks meer invullen de belastings dienst had alles al in gevuld,en het klopte nog ook.

Blue-Bora

Legacy Member
cram zei:
Ik doet dat ook via tax-on-web.
En wette wa?ik moest niks meer invullen de belastings dienst had alles al in gevuld,en het klopte nog ook.

Da ist te hopen dat ze da bij mij ook al gedaan hebben
Met al dien zever elk jaar.

Ze weten gvd beter wat ge verdient dan dat ge het zelf weet......
En als ge iets fout invuld dan verbeteren ze het toch alleen maar.

Dikke zeveraars zijnt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan