Drossie
Legacy Member
Ik heb ergens iets gelezen over een bepaalde 160€ die ge zowiezo moogt invullen... Iets ivm woon-werkverkeer ofzo... Hoe zit dat?
Ik heb brief van werkgever gekregen met alle bedragen op. Daarbuiten doe ik niet aan pensioensparen, heb ik geen leningen,... Moet ik dan nog iets anders (voordeligs) invullen dan de nummers op brief van werkgever?
Ik heb brief van werkgever gekregen met alle bedragen op. Daarbuiten doe ik niet aan pensioensparen, heb ik geen leningen,... Moet ik dan nog iets anders (voordeligs) invullen dan de nummers op brief van werkgever?

. Of het kan zijn, dat de vakbond dat ook invult.